TCi Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Enig med at en musmatte til nesten 1000 kr er bare teit. Jeg syns min til 300 var for mye for en musmatte. Den er mer enn god nok selfølgelig. Dersom du ikke klarer å flytte på musa på en hvilken som helst musmatte så trenger du å trene armen litt Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Bump Hva i himmelens navn er poenget med å bumpe en tråd etter en halvtime? Hva i himmelens navn er vitsen med å mase om det? On topic; En kulemus kan være like bra som en laser, så lenge man har en god musematte (funker også fett uten musematte), og kule er rein. En lasermus er mye mer følsom, krever en bra musematte for å funker 100%. Bruker selv en GK-bok. Den sliter litt en gang i blandet, men det funker da EDIT: har selv Logitech MX310 Endret 10. oktober 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Bump Hva i himmelens navn er poenget med å bumpe en tråd etter en halvtime? Hva i himmelens navn er vitsen med å mase om det? On topic; En kulemus kan være like bra som en laser, så lenge man har en god musematte (funker også fett uten musematte), og kule er rein. En lasermus er mye mer følsom, krever en bra musematte for å funker 100%. Bruker selv en GK-bok. Den sliter litt en gang i blandet, men det funker da Man of words.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Av erfaring sier jeg - Steelpad S&S eller Q-Pad XXXL Gamer pad. - Prøve å få tak i en ms3.0 eller kjøpe seg en deilig MX510 Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ny mus? Anbefalinger er vel MX510 eller MX1000. Begge skal være utrolig bra! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Everglide Giganta Optical Smoke, Steelpad 4S og fUnc sUrface 1030: Anbefales alle sammen. Ny mus: Mx1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå