Gå til innhold

IME 4.0 Kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en pakke som kalles "the aimbot" på www.steelpad.com ved juletider i fjor. Da jeg fikk pakken og prøvde musa virket den helt perfekt. Tidligere hadde jeg brukt en billig trådløs mus og dette føltes som himmelen i forhold.

Men kun etter noen ukers bruk nektet sideveisscrollen å fungere. Dette ignorerte jeg bare fordi jeg ikke brukte denne funksjonen så mye uansett. Etter 2 måneder virket det som om sensoren ble slitt eller noe! Fra tid til annen bare stopper den opp og hakker, spesielt hvis det er litt svette på musematten. Siden jeg spiller cs en del er jo dette et klart handicap. Men etter 3 måneder ble det enda værre! Jeg må presse venstremuseknapp hardt inn for at den skal adlyde, av og til så nekter den rett og slett bare å fungere! Tenk å dekke lang på dust_2 med awm få terroristen inn i siktet trykke på skyte knappen å så skjer det ikke noe og han plukker deg lett! Det har skjedd MANGE GANGER :cry:

Jeg vurderer å anskaffe meg ny pc til jul og da blir det antageligvis ny mus og musematte også. Noen forslag? Jeg vurderer sterkt Razer diamondback pluss steelpad S&S eller destructpad.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen forslag? Jeg vurderer sterkt Razer diamondback pluss steelpad S&S eller destructpad.

Musematte: Q-Pad eller DKT-Pad/Fatal1ty, hvis du vil ha noe behagelig, men som ikke sliter ut muse føttene eller "Skates". Corepad skal også være bra!

edit:

This time the 1600dpi Sensor transposes every little movement at every Gamestyle and Sensivity whether it is High, Middle or Low Sensivity with a perfect Precision and without any delay. It just feels awesome. I had a MX510 which was definitely the best Gaming mouse if you remove the weight. But if you compare it to the Diamondback, the Diamondback feels better it can be used by lefthanders and righthanders. It has better ergonomics and damn after 12 weeks of playing I love this mouse. It´s the non plus ultra at the Moment for any Gamer. It is just awesome how it improves your game. But let me explain what makes this difference without the doubled precision.

:love: Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
Gutt.. Se her.. Får å spille bra cs, så trenger du ikke noe mer komplisert enn dette her.. Mange tror at de må ha mus og matte til 1000 kr.. Bare tull.. Se f.eks jonas bro ( Luke ) han spiller med en simpel kulemus..

Smaken er som baken :p

:hmm:

Frekk?

Men, kan garantere, den er så følelseladet.. Den er veldig vennlig, lett og treffsikker.. Lasern er stabil, men det er kula ! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...