Utroleiin Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har en Skoda Oktavia 1,9 TDI 130 HK som æ har lyst te å chippe. D er en 2004 mod. Hva synes dere jeg bør gjøre? tenker på at æ har en del år igjen av garanti osv... Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hør om denne kan trimmes hos forhandler og dermed få det godkjent, dette koster med fordi det da også blir godkjent i vognkortet, og kravet for det er at du må betale den ekstra hk avgiften. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har du lyst til å chippe, så chip! Stort sett er ikke det noe problem med garantien eller noen ting. Når det gjelder å få det godkjent, som det foreslås over her, gjør jeg oppmerksom på at dette koster rundt 70.000kr på en 1.9tdi 2004modell hvis man f.eks går for Honester chip (som TS-racing har,) som gir 170hk. I og med at bilen er såpass ny, får man en ufin avgift på dette! - Så det er jo opp til den enkelte å vurdere hva som er verdt det. Lenke til kommentar
andjar Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ta kontakt med Norsk Bildelesenter! Hvor mye effelt tåler en ny Octavia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå