Gå til innhold

hva kan jeg modde på thermaltake kabinettet mitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du bilde av kabinettet?

Som jeg sier, www.google.com er ikke oppskrytt, den er faktisk til hjelp av og til.

Thermaltake Skull

ttvm3000_featured.jpg

Trodde du hadde vaert paa forumet saapass lenge naa Master Casemod, at du hadde litt ideer paa lager? ;) Nei vell... Men du kan jo alltids gj0re noe unikt, f.eks. aa risse inn nicket ditt i sided0ren, for saa aa sette inn LED's paa sidene, slik at skrifta lyser i m0rket (Tror ikke dette er lurt med mindre du er st0dig paa haanda, det kan skjaere seg, og sided0rer til de kabinettene vokser vel ikke akkurat paa traer). Er vel ikke helt unikt det heller anyway, er jo flere som har gjordt det her naar jeg tenker meg om. Det du maa gj0re er aa gruble helt til du finner ut din greie, din helt unike ting du kan ha, som ikke virker saa jaevla billig at gate-selgerne i Peru kan tilby det.

GL HF. Happy modding!

Edit: Sorry for aa ae og eo ol. Har ikke norsk tastatur for haanden.

Edit2: Kom paa en ting. Hva om du borrer hull i topplokket til mange smaa LED's som danner nicket ditt? Saa kan du koble det til viftestyringa di, eller evt. en annen bryter. Hadde jo vaert fulltids-fett!

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Master casemod ja.. :hmm:

Chase modding er ikke å kjøpe masse fra microplex å putte det inni kassa.

Det jeg ville ha gjort var å bytte ut den døra, og laget en ny i plexi.(7-10mm)

så ville jeg ha gjort noe med den sidedøra.. Se om du får satt noen leds inn i kantene. Det gir en ganske rå effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...