bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg har ett problem med Internet Explorer! Før kunne vi bare trykke på Internet Explorer ikonet så kobla det seg automatisk til internett. Men nå må jeg gå inn på Mine nettverksteder, vis nettverkstilkoblinger å koble til min internett leverandør der for å komme på internett! Og ¨år jeg går innpå Outlook express så kobler internett automatisk fra så jeg må koble til på nytt hele tiden Noen som kan hjelpe meg med dette her??? Hvis dere tror dere vet eller vet hvordan det skal fikses så pliis skriv svar PS: Jeg har bredbånd!! På forhånd takk Endret 9. oktober 2004 av bonna_forre Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hvilken levernadør bruker du? Jeg har telenor og satt det opp slik at maskinen kobler seg på nettet automatisk når den starter. I outlook må den ikke huke av for at programmet skal koblse seg fra nettet når det har sjekket om du har fått nye mail. Endret 9. oktober 2004 av firberblad Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Har Telenor Online Adsl! Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Fiberblad: Hvordan gjør man slik at Internett kobler seg automatisk til og at Internett ikke kobler seg automatisk fra når jeg går inn på Outlook Express? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Ingen som har et tips engang om hvordan jeg skal ordne det???? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Options -> Connection Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 på egenskaper for oppkoblinger så deaktiverer du vis fremdrift, og vis fremdrift. så legger du oppkoblingen inn i oppstartsmappen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dette har ingenting med annet hardware å gjøre. Post heller i riktig kategori. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg