exzic Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har tenkt og kjøpe ett nytt kabinett. Jeg har en ferdig pc nå fra før som er kjøpt på www.totaldata.no for en god stund siden. Jeg lurte på om viss jeg åpner det gamle kabinettet for og ta ut "innmaten" og sette det in i det nye, vil da garantien på pcen min gå? .. Trenger svar / meninger om dette. Takk! Mvh exzic Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Rgner nok med at den vil det ja.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jepp, det er sånn at garantien din går da.. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 det er best viss du snakker med dei som satt saman maskina... nokon butikker har sånn regel at viss nokon opner kassen dei har satt saman so ryker garantien frå butikken... garantien på sjølve delen har du frå produsent i alle fall.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er som oftes en eller annen garanti lapp på kabinettet. Slik at den må brytes får å opnet kabinettet. Men trur du burde endre emne. Lenke til kommentar
GermanHunter2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 det kabinettet er rått Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 det kabinettet er rått Hvilket kabinett? Off-topic: nicket ditt er ikke så lurt, nei. I rettningslinjene står det noe som at men ikke skal henge ut en mod. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hehehe Det var ikke kødd. Jeg er dønn serriøs. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvis du har kjøpt den pc`en du har nå, "for en stund siden" kan det jo godt være at garantien allerede er gått ut. og btw... ditt nick kommer til å bli endret\fjernet enten du vil eller ikke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvis du har kjøpt den pc`en du har nå, "for en stund siden" kan det jo godt være at garantien allerede er gått ut. og btw... ditt nick kommer til å bli endret\fjernet enten du vil eller ikke. Desert glow er varslet. Psilocybe er faktisk en ganske fin kar. Enten man liker ham eller ikke så skal ikke dette vises i all offentlighet. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Alltid greit med garanti, men personlig hadde jeg ikke brydd meg om det. Det er jo som regel enkeltkomponenter som går i stykker og når dette skjer så har det sikkert komt et nytt og bedre produkt som du vil heller ha. Så du taper nok ikke noe særlig på det. Men du kan jo være uheldig da. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) *dobbel post* Endret 10. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå