Gå til innhold

DC Final er sluppet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg lastet det ned 2 ganger men neida det kommer feil under installasjon av ett map uansett :hrm:

 

edit: Jeg har avinstallert og installert på nytt, kan det være SP2?

Jeg tviler på at det er SP2 som hindrer deg i å innstallere DC...

 

Hvor laster du fra? Bruker du nedlastingsprogram?

 

Prøv å last ned fra en annen source !

Lenke til kommentar
Nå har jeg lastet det ned 2 ganger men neida det kommer feil under installasjon av ett map uansett  :hrm:

 

edit: Jeg har avinstallert og installert på nytt, kan det være SP2?

Jeg tviler på at det er SP2 som hindrer deg i å innstallere DC...

 

Hvor laster du fra? Bruker du nedlastingsprogram?

 

Prøv å last ned fra en annen source !

Den ene fra Bittorent og den andre fra Fileshack, filene er identiske. Hvis din funka, hvor lasta du ned fra?

Lenke til kommentar
Jeg måtte laste ned linux-serveren tre ganger før jeg fikk til å pakke den ut uten feilmeldinger - kan det hende at DC-teamet hadde det litt travelt på slutten da de laga installfilene, og at det da har sneket seg inn en bug ? :hmm:

Du har kansje ett poeng der. Hvorfor skulle Windows gjøre sånn at det kommer feil under installasjon? :roll:

 

edit: Får prøve å laste ned fra Fileplanet, siden den visstnok skal funke. 50min kø :ohmy:

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
Nå har jeg lastet det ned 2 ganger men neida det kommer feil under installasjon av ett map uansett :hrm:

 

edit: Jeg har avinstallert og installert på nytt, kan det være SP2?

Er du sikker på at du rett og slett ikke bare har for lite plass på den disken du innstallerer ?

 

Jeg fikk nettopp feilmelding da jeg innstallerte og da viste det seg at jeg ikke hadde nok diskplass :blush:

Lenke til kommentar
Nå har jeg lastet det ned 2 ganger men neida det kommer feil under installasjon av ett map uansett  :hrm:

 

edit: Jeg har avinstallert og installert på nytt, kan det være SP2?

Er du sikker på at du rett og slett ikke bare har for lite plass på den disken du innstallerer ?

 

Jeg fikk nettopp feilmelding da jeg innstallerte og da viste det seg at jeg ikke hadde nok diskplass :blush:

Å herregud så opplagt.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...