HelteTeigen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Valget stod først mellom siemens s65 og Sendo X, men har nå i d siste fått smaken på motorola E398. Lurte derfor på om d er noen som har erfaringer med motorola E398.... Den ser bare helt konge ut.... Kan gjerne fortelle meg om hvordan den er å skrive meldinger med, siden det er d jeg kommer til å bruke telefonen mest til.. Si gjerne både positive og negative ting om telefonen... Ta gjerne med forslag til andre telefoner jeg burde kjøpe istedenfor denne og hvorfor... Har lyst til å bestille den fra http://no.nomatica.com/ , men lurer litt på om telefonen kan skrive meldinger med tegn som, æ,ø og å, siden den helt sikkert bare har engelsk meny og ikke norsk?? Takker hjertelig for alle svar!! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jeg tror motorola har lært sine feil og at E398 er bedre n V600 og T720i, jeg tror ihvertfall at du vil like den! Du kan jo forøvrig lese testen på mobile-review eller på mobiltesten.no Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Velkommen til forumet! Hva bruker du telefonen til? Hvor mye er du villig til å betale for telefonen? Du kan ta en kikk på Remensers guide her. Den gjør det lettere for andre å hjelpe deg. I mellomtiden kan du se på følgende: Amobils test av S65 Itavisens test av S65 Info om Sendo X Her finner du tester av S65 og E398 www.gsmarena.com Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg synes du bør kjøpe deg Motorola E398, da får du en mobil med gode specs. Og en mobil som svært få har i Norge(?). Forutsett at du har bruk for det den har å by på Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Takk for hjelpen alle sammen! Har bare ikke fått skikkerlig svar på om telefonen kan skrive bokstaver som æ,ø,å, siden telfonen mest sansynelig ikke har norsk meny.....? (Sikkert bare jeg som er dum) Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Om den har æ,ø,å vet jeg ikke. Husk på at prisene hos nomatica er uten moms og frakten koster ca 300 kr. E398 ser bra ut, med unntak av de to udekte skruene på baksiden av telefonen. De ødelegger litt av designet. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 hmm, skulle gjærne likt å funnet ut om den har æ,ø,å før jeg kjøper den... Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Tror nok ikke at den har æ, ø, å, siden den ikke har kommet til Norge! Kontakt nomatica å hør da vel! Tøff telefon!! Eller så kan jeg anbefale s65! Super tlf! Endret 11. oktober 2004 av thejokerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå