christian232 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg må si at jeg har lært masse om det å bli en overklokker. Ikke minst er det veldig spennende å tilegne seg informasjon dette temaet. Nybegynner guidene har hjulpet meg i stor grad, men kanskje aller mest personene i forumene. Jeg vet at en ikke kan vite alt på en gang for å bli en overklokker. Men uansett er den eneste veien dit, er å spørre og teste ut. Da bare fyrer jeg løs på de fire tingene som jeg håper å få svar på 1, hva er Syntestisk Ytelse? i tillegg kommer underkategoriene i Syntestisk ytelse som: Whetstone, Dhrystone, Floating-point, integer.... Her skjønner jeg så godt som ingenting. 2, Ytelse - applikasjonsbasert ? 3, Ytelse - applikasjoner. Her tipper jeg det dreier seg om oppløsninger. Men hvordan måles "poengene" I heletatt, hva sier poengene...? 4. Marks? Engelsk ord for hva da? Hørt om 3DMARKS, er det poengteller programmer det dreies om? Håper noen kan svare på spørsmålene ovenfor. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Feilpostet, samt dobbel-post. Stenges. Trådstarter: bruk rapporter-knappen og be moderatorer om å flytte tråden istedenfor å lage en ny tråd i riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg