Gå til innhold

Advarsel fra Artic Silver .com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-16 01:31, borre skrev:

Gammelt nytt...

Men hvorfor anklager du PSData for å "svindle"?

Det de selger er "Titan TTG-S101, Silver Grease 1.5g Cooling Paste" - noe jeg ikke forbinder med Arctic Silver. Gjør du?

Først og fremst er jeg skuffa over at PSdata ikke tilbyr noe annet enn den søppla. Jeg har handlet en del der, og har ikke noe å klage på, men synes de burde holde seg for gode til å selge denslags. Hvis du leser hva som blir skrevet på AS siden, så er innholdet av sølv 0% i kina-tuben! Dessuten er det nok ikke "tilfeldig" at de bruker ordet "Silver" på varen. Og det er fortsatt mange der ute som ikke er så bevandret i data-verdenen som Borre, og som dermed assosierer og tror de har kjøpt et bra produkt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 01:46, Sam Spade skrev:

Først og fremst er jeg skuffa over at PSdata ikke tilbyr noe annet enn den søppla. Jeg har handlet en del der, og har ikke noe å klage på, men synes de burde holde seg for gode til å selge denslags. Hvis du leser hva som blir skrevet på AS siden, så er innholdet av sølv 0% i kina-tuben! Dessuten er det nok ikke "tilfeldig" at de bruker ordet "Silver" på varen. Og det er fortsatt mange der ute som ikke er så bevandret i data-verdenen som Borre, og som dermed assosierer og tror de har kjøpt et bra produkt.

Nå er det veldig få databutikker som selger Arctic Silver kjølepasta. Så vidt jeg kan se på arcticsilver.com så inneholder Titan kjølepastaen 10% sølv. PS Data har oppgitt riktig varenavn, og forsøker ikke å lure folk til å tro at de kjøper Arctic Silver. Jeg er ganske sikker på at kjølepastaen PS Data selger ikke er noe dårligere enn f.eks. Globalwin kjølepastaen som komplett.no selger.

Lenke til kommentar

Den 2002-05-16 01:54, rXtotal skrev:

Quote:

Nå er det veldig få databutikker som selger Arctic Silver kjølepasta. Så vidt jeg kan se på arcticsilver.com så inneholder Titan kjølepastaen 10% sølv.

Nei, den gjør ikke det. Les: "According to the manufacturer, the compound is 10% silver oxide. (That is 0% silver.)

Altså 0 (null) % sølv. Er ikke det svindel?

Lenke til kommentar

Den 2002-05-16 02:02, Sam Spade skrev:

Quote:

Den 2002-05-16 01:54, rXtotal skrev:

Quote:

Nå er det veldig få databutikker som selger Arctic Silver kjølepasta. Så vidt jeg kan se på arcticsilver.com så inneholder Titan kjølepastaen 10% sølv.

Nei, den gjør ikke det. Les: "According to the manufacturer, the compound is 10% silver oxide. (That is 0% silver.)

Altså 0 (null) % sølv. Er ikke det svindel?

Ok, min feil, men kan likevel ikke se annet enn at PS Data har oppgitt den informasjonen som er gitt fra produsenten, men er enig i at det er litt på grensen å oppgi pastaen som "Silver Grease" når det egentlig er sølvoksid den inneholder, men vil ikke definere det som svindel. Det som derimot hadde vært svindel, hadde vært hvis PS Data hadde oppgitt kjølepastaen som Arctic Silver, som er et varemerke, noe de ikke har gjort.

[ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-05-16 02:21 ]

Lenke til kommentar

Tull og tøys og beskylde psdata for svindel.

Tenker de er så seriøse att de aldri tar sjansen på

og svindle noen for noe så patetisk og billig som kjølepasta som koster 20,-

Desuten heter pastaen Titan Silver grease , ett navn som som ikke psdata har lagd men de som produserer goopen og som dere har sett inneholder den ca 10 % silver oxide, derfår navnet.

Eller kanksje du tror du skal dra til space når du kjøper en Spacewagon, hehehe :grin: nå var jeg morsom gitt.

[ Denne Melding var redigert av: Lappin på 2002-05-16 04:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...