mr. fotball Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hei, jeg skal hjelpe min bror med oppsett av et hjemmenettverk i leiligheten. Nettverket skal være mellom tre bærbare pc'er der to er tilkoblet trådløst og en med kabel. Alle pc'ene er koblet til via en router. Internett funker fint på alle, men problemet er å få til fildeling mellom pc'ene. Takker for alle seriøse svar Edit: leif Endret 9. oktober 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva har du prøvd allerede? Er alle Win Xp? Det er jo veiviser for denne type kobling, jeg er ikke ekspert men har satt tre pc'er 1 trådløs, 2 kablet i nettverk hjemme, dette ble gjort med veiviser i windows... Kan jo prøve å hjelpe mer hvis ikke noen guruer kommer på banen...Men som sagt veiviseren skal kunne klare saken. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har du brannmur av et eller annet slag? Vi hadde samme problemet for litt siden og der var det trend micro internet security som var synderen. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Alle pc'ene er win xp, har ikke prøvd noe enda. Jeg er klar over veiviseren, men er usikker på hvordan dette funker da to av dem skal være tilkoblet trådløst. Må jeg kjøre veiviseren for trådløst nettverk på de to og vanlig på den andre? Har ikke lyst til å klusse noe til for dem. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Noen som vet , det haster litt. Hadde vært veldig takknemlig. Beklager at jeg bumper Endret 9. oktober 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har du en slags brannmur?? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) EDIT:Opera klikka litt Endret 9. oktober 2004 av winxp Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) EDIT: trippelpost EDIT 2: Post 100 Endret 9. oktober 2004 av winxp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå