Artistic.Hipster Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Når jeg laster ned ting, eller ripper DVD'er osv. så henger PC'en seg ofte, noen ganger så kan jeg vente et par sekunder å så fortesetter den igjen, men avogtil så må jeg slå den av og på igjen. PC'en er helt ny så jeg har ingen anelse om hva som kan være problemet. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Beklager om denne er feilpostet men jeg fant ingen bedre plass. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Du kan jo starte med og sjekke temperaturen på CPU. Høres ut som om den henger seg når du har 100%cpu load. Da kan det være et temperatur problem. Trykk Alt+Ctrl+Delete og få opp denne boksen. Sjekk nå om den henger seg når du har 100%CPU Load. Endret 11. oktober 2004 av bluesman Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Skal se hvor mye den ligger på neste gang jeg ripper en film, eller laster ned med torrent *Edit, testet akkurat å det stemte, kan det fikses eller må jeg bare ungå å drive på med så mye når jeg laster ned ting Endret 12. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå