Gå til innhold

Iceskatea anyone?

Anbefalte innlegg

Først: hvor kjøper man disse teflonlabbene?

Sist: Har tidligere spurt om hva som er supermusa: Razer boomslang, eller Logitech Dual optical. De fleste som svarte var meeeeget positiv til logitech, og mente boomslang bare var å kaste - masse feil med den o.l. Saken er at jeg har kjøpt en boomslang (2000dpi) og er NOK fornøyd, dog ikke med labbene. Men der er heller ikke det saken dreier seg om, men derimot: Min gamle logitech single optical kommer med tommelknapp, som man i begrenset grad kan programere. Dvs. man kan IKKE fritt bestemme hvilken knapp tommelknappen skal ha. Det jeg lurer på er om dette er tilfelle for Logitech DUAL optical også? Med boomslangen kan jeg velge akkurat hvilken funksjon jeg vil, og er ikke det en fordel så vet ikke jeg. Om du vet svaret, send inn - kanskje du vinner premien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Først: hvor kjøper man disse teflonlabbene

Hvis det er Mouse Skatez du mener, så får du kjøpt det på Microplex.

Quote:

Min gamle logitech single optical kommer med tommelknapp, som man i begrenset grad kan programere. Dvs. man kan IKKE fritt bestemme hvilken knapp tommelknappen skal ha. Det jeg lurer på er om dette er tilfelle for Logitech DUAL optical også?

Har du forsøkt å installere siste versjon av Logitech Mouseware? I hvert fall kan jeg velge hvilken funksjon tommelknappen skal ha på min Logitech Cordless Mouse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...