Teek Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Dette er kabinettet da jeg fikk det! Og dette er pcen nå! I denne workloggen skal dere få se litt av vært av det jeg har gjort med mitt kabinett! Dere kan også gi meg tips på hva som kan endres. Endret 9. oktober 2004 av Teek Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Det første jeg gjorde på pcen når jeg fikk den var og sette inn neonlys! Så satte jeg på teip for og fylle ut tomme vifteplassene så lenge + at jeg fikk viftestyring! Før viftene Jeg måtte jo selvfølgelig modde min egen datastol også da Det er ett bilsete fra en Golf Gti :!: Så har det gått en lang tid, så kom de andre tingene som er på bildene under: -Vifter med led og hjemmemekka grill -Hjemmemekka gjennomsiktig powersupply! (blei egentlih stygt, så det skal byttes ut!) Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 -UV lyset og grønne neonlyset! -Og andre diverse vifter ting og tang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 PSU var jo digg den da Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Tusen takk Bundy! Hyggelig med gode kommentarer! Lenke til kommentar
tHEMiDENS Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) kult .. jeg klarer ikke å få på kabelstrømpene (har akuratt samma som deg i gul som reagere på uv.) så jeg venter til jeg får meg Molex Connector kit saken ..så kan jeg få byttet ut alle de plugsa mine i noe i uv stil.. slik som det vises her eller er det noen som vet hvor i norge jeg får kjøpt plugger og molex kit saken ? (har ikke sett det på mircroplex ..) Endret 9. oktober 2004 av tHEMiDENS Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Men hva slags PSU er det? og hvor mange watt? BAre nyskerrig:D Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 den var jo helt RÅÅÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Tusen takk Rockman Det er en 230v powersupply, men skal kjøpe ny 300 eller 450w powersupply når jeg for vannkjølinga som jeg har bestilt Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ikke kjøp q-tec da! Har du bryter sånn at du kan styre katodene? Er det UV-effekt i kabinettet? Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Kabinettet er ikke UV aktivt, bare bakre vifte og kabelstrømpene. Har bestilt Thermaltake big water cooler system som kommer på lager 25.10, en god stund til jaja, er bare og vente det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kjøp en stor psu, slipper og skifte om ett år;) Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tusen takk Rockman Det er en 230v powersupply, men skal kjøpe ny 300 eller 450w powersupply når jeg for vannkjølinga som jeg har bestilt v og w er ikke det samme alle stømforsyninger er 220v - 230v mens w`en varierer fra 200w til 600w. PeeT Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Så at du skrev du hadde en 230 volts strømforsyning. De 230 voltene er spenningen i stikk-kontakten som PSU'en tar inn, viss du kjøper en 400 watt's PSU er spenningen den samme..(forhåpentligvis, ellers smeller det.. ) men du må lese på PSU'en kor mange Watt det er ikke volt..! Moralen er: Volt (V) er ikke det samme som Watt (W)! EDIT: Det var visst folk før meg.. Endret 9. oktober 2004 av suprsid Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Thnx Vet ikke hvor mange watt den er på fordi det står ikke noe annet en 230v på den Jeg har en annen psu jeg skal sette på isteden da.. Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Nå har jeg jobbet litt med kabinettet igjen Satt på nye griller på nesten alle viftene! Grillene har jeg kuttet fra gitter på en høytaler! Endret 9. oktober 2004 av Teek Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Super stillig! Skal du ha sånn dempa film noen steder på plexien? (kabinettet) Lenke til kommentar
Teek Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Bundy, jeg har noe, men har du noen ide åssen jeg skal sette det? om ca. 1 måned skal jeg ha inn vannkjøling også. *Gledeseg* :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har ingen aning:( Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 kjøper du på bilsjappe pleier det å følge med en anvisning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå