1homie Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan gjør man dette Pepsi? Eller hvor finner man denne BIOSen? Vet noen hvordan man får vifta til å starte først på høyere temperaturer eller høyere klokkefrekvenser? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 kontrollpanel - legg til ny maskinvare - allerede koblet til - legg til ny maskinvareenhet - systemenheter - (standard system devices) - Pnp BIOS Extendion Lenke til kommentar
1homie Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Pepsi, hvilket program brukte du for å måle tempen? Lenke til kommentar
1homie Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hmm...rart, finner ikke "Legg til ny maskinvare" på kontrollpanel. Men jeg finner en "Add New Hardware" wizard, men da kan du ikke velge "Allerede koblet til". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 bruker mobile meter for å måle temperaturen. først søker den så får jeg spørsmålet. sånn er det her ihvertfall Lenke til kommentar
1homie Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Takk for help Pepsi. Forresten, Mobile Meter måler 3 temperaturer, den ene nevnes som HD temp, de andre 2 nevnes ikke. En av dem er sikkert CPU, men hva er den andre? Når det gjaldt Pnp BIOS greiene kom jeg et skritt lenger (bare jeg som ikke hadde sett godt nok etter), jeg kommer helt til siste del, da jeg skal velge "Pnp BIOS Extension", men det er ingenting som heter det på "System Devices". Fatter ikke hvor du finner det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det står i parantes (standard system devices) her ihvertfall. Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er det noen som har ett program for å stille viftenhastigheten på 1557? Vil gjerne at den skal stå på hele tiden (rolig eller ikke, har på headset med høy lyd uansett) Lenke til kommentar
1homie Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Finnes desverre ikke. Har prøvd å finne det. Speedfan funker ikke til 1557 Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fatter ikke hvorfor alle har tempratur prob? min blir nesten ikke varm. toppen 51 grader på 600Mhz og da går viften hvert 5 min kan det være dårlig kjølepasta? Lenke til kommentar
1homie Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Problemet er ikke at den blir for varm. Det blir ikke min. Poenget er nettopp at viften kjører selv om maskinen ikke er særlig varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå