magh Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei Sitter nå på et LAN og er veldig fortvilet. Alle spill henger seg hele tiden i noen tidelssekund. Dette i alle slags spill, fra BF:V til Q3. Jeg har en formidabel fps i disse spillene, men cirka hvert tredje sekund dropper fpsen til 20-30 bilder i sekundet, og spillet "stopper opp". Jeg har prøvd det meste. Installert gamle/nye drivere til skjermkortet. Fjernet spyware og virus. Prøvd forskjellige spill. Noen som har opplevd lignende problemer og funnet ut av det? Jeg har følgende hardware: P4 1,8 ghz 512 mb SDRAM 9600xt "ultimate" xp home Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hmm..Sikkert på at du har de nyeste chipsetdriverne? Ville kanskje sjekket lydkortdriverne også for å være sikker. Lenke til kommentar
magh Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Har forsøkt, uten hell. Lenke til kommentar
magh Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Ingen forslag? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 kan høres ut som maskinen din "refresher " forbindelsen ofte. prøv å kjør fast ip istedet for dhcp. kan jo også kikke litt her http://tweakxp.com/ PS: hører vel hjemme under netteverk topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå