Gå til innhold

Fjerne/reorganisere off-topic-forumene? (tre ord)

Anbefalte innlegg

QUOTE (Ueland @ 14/10/2004 : 18:35)

Ueland: saken er at det er et forum som tiltrekker seg useriøse brukere, og det gir hw et mer useriøst uttrykk med et "off topic forum". Det er bare tull!
Begrunnelsen er? :)

Du kan se på mange i off topic at de har veldig mange poster i off topic, og endel useriøse poster i andre forum, som er dårlig for forumet. Dessuten, hva har "sport og idrett", "gledesutbrudd" og alt det andre jallagreiene på dette forumet å gjøre? Kan ikke det taes på irc? Se forøvrig grafen min, så slipper du spørre så mye ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke alle som kan irc deriblant meg, men en ting som vil hindre off -topic delen i å tiltrekke seg useriøse folk kan jo være å la den være usynlig helt til man er logget inn.. :)

selv begynte jeg i off-topic førjeg begynte å bevege meg utover i resten av forumet, og nå er jeg nesten ikke der lenger..

jeg har jo veldig lyst til å få med meg mer av forumet, men det har jeg bare ikke energi til, derfor synes jeg også det er fint at ok.no fikk forumet sitt tilbake, for da slipper jeg å måtte scrolle forbi så masse som jeg bare titter innom en gang i blant..

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 14/10/2004 : 18:50)
Du kan se på mange i off topic at de har veldig mange poster i off topic, og endel useriøse poster i andre forum, som er dårlig for forumet. Dessuten, hva har "sport og idrett", "gledesutbrudd" og alt det andre jallagreiene på dette forumet å gjøre? Kan ikke det taes på irc? Se forøvrig grafen min, så slipper du spørre så mye ;)

Det er ikke en begrunnelse til hvorfor vi vil få mindre spam på forumet med å fjerne off topic...

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 15/10/2004 : 09:49)
QUOTE (INGaR @ 14/10/2004 : 18:50)

Det er ikke en begrunnelse til hvorfor vi vil få mindre spam på forumet med å fjerne off topic...

Jo. :roll:

http://forum.amobil.no/index.php?act=Attac...post&id=2936903

Nederst til høyre. Hvis du hadde lest hele grafen, starter der hvor du skal starte (øverst til venstre) så dratt ned til nederst til venstre og så dratt til øverst til høyre og deretter dratt ned til nederst til høyre hadde du forstått alt. Pil tre er der hvor vi er nå. Så ser du at når vi fjerner off topic går det enda dårligere med forumet. Men så må du se hva som skjer etter en stund!

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg mener Off-Topic-delen gjør at man slipper OT-prat i On-Topic-delene av forumet.. Et stjerneeksempel er webcafeen i Webdesign-delen, den har vi hatt bra nytte av. Nå holdes de vanlige trådene saklige, mens det litt mer OT, eller de litt mindre spørsmålene, tas i webcafeen.

Nå er dog WDS-delen et mer lukket samfunn med en slags indre kjerne da.. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (HalTan @ 08/11/2004 : 22:14)
Det er ikke verre enn å holde seg unna?

Og OM man først skulle fjerne noe for å "bedre" kvalitet og seriøsitet, er gamer.no først på hit-lista.

Poeng. Kanskje å adskille gamer.no-delen er løsningen? Det er vel den brukergruppen off topic er mest atraktivt for også.

Hva var foresten poenget med å bumpe denne tråden? Forumstyret vil uansett ikke gjøre noe.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...