PcT Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har et MSI 6800nu.. og jeg får ikke mere enn 60 fps i cz og cs.. hvordan kan man slå av vsync? trenger detaljert hjelp.. har rotet rundt på alle instillinger uten luck Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hvis det er den samme menyen på de eldre seriene til Nvidia går du inn på Egenskaper>Instillinger>Avansert>Gforce6800osv osv>OpenGL settings>VerticalSync>Off by default> Og dette kunne du bare ringt og spurt noen om istedenfor og lagd en tråd om det. Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ta også ned consolen å skriv fps_max 100 eller var det max_fps 100 Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ååååh herregud! erru "noob" eller?? x-shock console i cs: fps_max 700 developer 1 JIPPI JEG HAR MILLION I FPS I CS yeeeehaaaaa vet dette forumet er veldig strengt så jeg ber om unnskyldning hvis jeg har mobbet x-shock på noen som helst måte ved å kalle han noob. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 developer gjør att du går senere... Du merker det kansje ikkje men du gjør det. Og du trenger ikkje mer enn 70 FPS, Øye kan ikkje se mer... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 .. er ikke så lett! kanke finne OPEN GL.. har drivere fra cden som fulgte med.. internetten klikker med nye drivere.. (for a weird shit) Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 PcT: søppel! Hvorfor skarru skru av vsync med det bra skjermkortet ditt? Trengere ikke! Du vil få mer fps, men hva så bare du har over 50...? Øye kan se opp til 72.1 fps (har jeg hørt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå