Gå til innhold

Everglide Giganta

Anbefalte innlegg

Everglide matten vi har tatt for oss i dag har vært på markedet i lang tid. Følgelig har nok de fleste hørt om matten. Det er uansett ikke like mange som har lest en test som sammenligner matten med de nyeste konkurrentene på markedet. Etter ønsker fra leserne våre har vi nå testet Everglide Giganta, fra selskapet som var de første med det spesielle plastikkunderlaget.

Les hele testen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en slik Everglide musematte. Den fungerer bra, men knottene under musa begynner å bli slitt. Vurderer å kjøpe slike Mouse Skatez, men vet ikke hvordan dette fungerer. Er det en form for tape? Skal det klistres bare på knottene, eller under hele musa?

Ser de har dem på microplex for 90 kroner. Ikke særlig billig i hvert fall! Finnes det noen alternative, billige, kreative, tilsvarende metoder for å forhindre at musa blir slitt i stykker?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-16 11:02, havegg skrev:

Jeg har en slik Everglide musematte. Den fungerer bra, men knottene under musa begynner å bli slitt. Vurderer å kjøpe slike Mouse Skatez, men vet ikke hvordan dette fungerer. Er det en form for tape? Skal det klistres bare på knottene, eller under hele musa?

Det er en slags tape ja, du trenger bare bruke den på museføttene. Du får med to passe lange stripe av denna tapen i pakka, så klipper du av 4 små biter slik at de er store nok til å dekke over museføttene. Vips så er det gjort, du har en MYE bedre mus med en gang! :wink:

Jeg kjøpte mine mouse skatez i fjor høst trur jeg, og har fortsatt 1,5 stripe av det igjen, etter å ha brukt det på 2 mus.

Lenke til kommentar

Har EverGlide Giganta (blå) nå. Musa, LogitechMousemanDual er litt slitt under. MouseSkatez hadde vært tingen, men det er så dyrt... Min neste matte blir nok en fUnc, bare for å ha prøvd det. Men jeg er fornøyd med Giganta-pad'en... Har også en sånn gel-handledd-sak, som de også har på Microplex, som passer godt inn i den innover-boinken på Giganta'n... Behagelig!

Lenke til kommentar

jeg ser det er en del klager på everglide giganta, og som du nevnte, alle har sin egen mening. jeg har hatt min giganta (blå) i 17-18 mnd nå med en microsoft intelli-mouse explorer mus, de funker ypperlig sammen. musematten har ikke blitt glattere slik som hos noen av dere, men museføttene har nok tatt av litt vekt, ikke så mye at man merker at musen 'tar tak' i matten, men de er litt slitt. det er jo smak og behag når det gjelder mus og musematte som når det gjelder bilsmak.

Lenke til kommentar

Jeg har ei Gigantamatte og den er knallgod. Det eneste jeg ikke liker er at teflon føttene (ja, det er det samme som mouse skatez) under Dual Optical'en min er blitt noe slitt på veldig kort tid. I begynnelsen var disse to en vinnende kobinasjon. Jeg har en mistanke om at dette ikke skyldes musmatta, men at det er kommet en del skitt på den som sliter mer på musa.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...