buck_naked Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 noen som har lest nyeste superplay-magasinet? der er det en fullverdig anmeldelse av Juiced! det står også at det er ute nå?!?! det ble jo skrevet her på Gamer at det ikke kommer før sommeren neste år. ....lureri?!? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har no Juiced til Xbox, og det funker fett! Men, jeg lastet det ned, om det er kommet ut vet jeg rett og slett ikke! Spillet er vertfall helt genialt, god grafikk, mangen biler, likner rett og slett en del på NFSU bare MYE bedre. Lenke til kommentar
buck_naked Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) kult! tror det blir vanvittig fett! men det har jo ikke hatt release i noe land! hvor har du fått tak i det?!?! Endret 9. oktober 2004 av buck_naked Lenke til kommentar
Magus Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du har vel ikke lov til å spørre om det... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 project gotham racing2 er mye bedre en juiced.Hvis du ikke har den så er det ikke noe tvil om hva du bør kjøpe. Juiced er ikke direkte dårlig,er bare det at mange andre er så mye bedre..... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hva er det så er så DÅRLIG med Juiced da? For å være helt ærlig, så likte jeg ikke det forrige Project Gotham spillet. Liker faktisk Juiced veldig godt, og har sittet å spilt det snart i 2 timer.. hvor har du fått tak i det?!?! Jeg lastet det ned som jeg sa tidligere i posten. Lenke til kommentar
buck_naked Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 jeg likte heller ikke project gotham 2. synes det er frytelig oppskrytt... og hvorfor kan jeg ikke spørre hvor han har fått tak i det?!?! jeg finner det jo ikke på noen butikker. blir fryktelig nysgjerrig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå