[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har handlet en del dvd-er fra play.com, men fant ut at dvdsoon.com var en del billigere på de fleste filmene.... Problemet er bare det, at når jeg har lagt inn bestillingen og fått ordrebekreftelsen, står det plutselig "Out of stock" på filmen... når jeg bestilte stod det "In stock". Det har skjedd hele 3 ganger etter hverandre og jeg har sendt mail til dem og spurt om filmene virkelig er på lager. Svaret er da "de vil bli sendt så fort vi får dem fra distributøren".... Nå vil jeg ha Starsky & Hutch, Spy game og snatch, og kan spare en hundrings på å kjøpe dem hos dvdsoon fremfor play, men det hjelper jo ikke så lenge de ikke kan levere.... Noen som har prøvd, eller jevnlig bestiller fra dem? PS: Har søkt etter dvdsoon poster, men finner ikke det jeg leter etter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Har bestilt en GOD del filmer fra DVDSoon de siste par årene (rundt 50?). De eneste som ikke er sendt maks 2 dager etter jeg har lagt inn bestillingen, er forhåndsbestillinger av filmer som ennå ikke er kommet. Har heller ikke hatt problemer med at en film står som "på lager" når den ikke er det. Eneste er at den kan være på deres "secondary warehouse" og da tar det en dag eller to ekstra før den sendes. Bestiller jeg en fredag kveld, har jeg de vanligvis førstkommende tirsdag. DET er imponerende det. Ikke betaler jeg frakt heller. Unntaket er hvis filmen koster mer enn 200 kroner, da stopper de i tollen i ett par-tre uker. EDIT : Prøv forumet på www.dvdarkivet.no for erfaringer med DVDSoon.com Endret 9. oktober 2004 av Afseth Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Eneste er at den kan være på deres "secondary warehouse" og da tar det en dag eller to ekstra før den sendes. Det er det de har sagt til meg også, men nå har det gått nøyaktig 10 dager siden bestilling... men men... Hvis du går god for dem, så er det vel bare å kjøre på. Sender de filmene separat hvis det kommer over 200,- totalt? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 De har sendt alle filmene mine separat ihvertfall. Man betaler ikke noe frakt uansett. Men du kan jo sende en mail og spørre om de alltid gjør det, evt. legge inn separate bestillinger for å være helt sikker. At det tar så lang tid, er vel fordi de nettopp har blitt utsolgt og venter på en ny leveranse. Og mulig de har noen problemer med oppdateringer av web-siden. Ikke vet jeg, men jeg har aldri hatt problemer med de på noen måte. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 OK. Da prøver jeg igjen. Siden det står "in stock" på 2 av dem, bør de jo bli sendt med en gang. Takk for hjelpen... Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har bestilt en del filmer fra DVDsoon , kun 1 hadde jeg problemer med , stod som du sa , in stock , så on order , så var den siste beskjeden 2 måneder etter jeg bestilite at filmen ikke ble printet opp lengre , derfor kunne jeg ikke få den... Men ellers er det bare posetivt å si om DVDsoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå