Diego Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei, jeg og en venn tenker på å lage en norks fanside til spillet Pro Evolution Soccer. Men ingen av oss er spesielt gode med html og php osv.. Så spørsmålet her er om noen der ute er fan av spillet og kunne tenkt seg å hjelpe oss , og bli med på siden. Dette ville blitt supert! Diego Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Request i første post må jeg si er en dårlig måte å innlede forumkarrièren din på. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Selv om dette ikke er noen kontakt-side, så er det jo et kult spørsmål. Hadde du enda sagt FS2004, TS, SH eller tilsvarende simulatorspill hadde jeg vært med! Lenke til kommentar
Diego Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan jo legge til at vi har ett design som bare trengs å lage noen Pes-bilder til. Logo og en slaks stripe øverst med noen bilder fra Pes 4. Kan sikkert fikses i Photoshop. Det vi trenger hjelp til er å få opp siden. Først på en gratis-server som www.shyper.com hvor vi kan få opp forum osv. Designet kan sikkert vi ta oss av Jaja, var ikke meninga å mase. Skulle bare få sagt ordentlig hva vi trenger litt hjelp til. Takker på forhånd for svar! Diego Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå