DJViking Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg ligger bak UNINETT(skolenett). Som sikkert mange vet nå har UNINETT stengt for det meste av P2P, Selvsagt også port 6969 for BitTorrent. Jeg har hørt fra andre hold om å bruke Proxy på Azureus for å komme gjennom dette problemet. Og har hørt dette var suksessfult. Men jeg har ikke fått dette til å virke. Noen andre bak UNINETT som har fått BitTorrent til å virke gjennom en Proxy?? Jeg har prøvd ut endel proxyer fra www.proxy4Free.com Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg ligger bak UNINETT(skolenett). Som sikkert mange vet nå har UNINETT stengt for det meste av P2P, Selvsagt også port 6969 for BitTorrent. Jeg har hørt fra andre hold om å bruke Proxy på Azureus for å komme gjennom dette problemet. www.proxy4Free.com Det er ikke et problem som bør løses, det er et sikkerhetstiltak fra skolens side! Endret 9. oktober 2004 av perpyro Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Uninett har ikke stengt noe som helst, det er hver enkelt skole som bestemmer hva som skal sperres. Det er STORE variasjoner på hva som stenges. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Åh...Jeg fikk høre det var UNINETT... Misinformasjon da IT-Tjenesten fortalte at restriksjonene var satt av UNINETT for å lette på båndbredden, pga Kazaabruken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå