Gå til innhold

ASUS eller Gainward??

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg et GeForce4 Ti4400 og lurer på hvilket merke jeg skal velge.

Står mellom disse to nå, etter mye tenking..

ASUS GeForce4 Ti4400 AGP-V8440/DT / 2.996,- NOK(itbutikken.no)

Gainward GeForce4 Ti4400 PowerPack! Ultra/700 XP 128Mb 3.6ns DDR Tv-out DVI Retail AGP / 2.991,-

(databutiken.com/no)

tror da de har samme ut- og innganger, det vil si det aller meste: crt, dvi, s-vhs, video inn(bare Gainward).

Hva tror du? hvilket er det beste å kjøpe? gjerne med argumenter da.. men tar i mot alt med glede.

Og forresten; tror dere prisen daler ytteligere på disse korta når Matrox Parhelia kommer i Juli?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville valgt gainward. kjent for sine oc-muligheter.

nu vet jeg ikke hva hastigheten er på rammen på asus-kortet, men gainward-kortet er rimelig raskt.

personlig liker jeg ikke asus. ikke verdens beste argument akkurat men...

Lenke til kommentar

ok. men takk allikevel da.

ASUS har jo ikke video-inn, det er den eneste forskjellen på tilkoblingsmuligheter, men hvordan virker det? noen som vil forklare det kort?

har jeg bruk for det?

Og; er vifta god på ASUS-kortet?, slik at det kan klokkes høyt uten å bytte den ut? har en kompis som har Gf3ti200 fra ASUS og vifta er elendig..

Til slutt, hvilke av korta har det beste programmet til avlesning av temp og vifte-rpm?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt noen Gainward Kort

Har Hatt

Geforce 2 MX400

Geforce 2 ti500

og nå Geforce 3 ti 500XP Golden Sample.

Hadde et Asus VV770 Geforce 2 Ultra en gang solgte det fort da det ikke kune klokkes en dritt, og var treg ram.

Video inn er at du kan koble til for eksempel et video kamera eller video spiller, for og ta opp fra de. Det er en av de mange plussene til på Gainward bra videoredigerings muligheter. + Bra Ram + Pene Kort + Bra Standard Kjøling + Raskest i samtlig tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...