Arcus Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Har spilt Prince of perisa - The sands of time i litt over en uke. I dag når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feil : No HAL device found. Har sjekket de andre spillene jeg har (Join operation osv.), ikke noe problem. Noen forslag ?? Prøvde å laste ned og kjøre directx 9c på nytt, men ingen forskjell Edit : Computer: Computer Type ACPI Multiprocessor PC Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 Internet Explorer 6.0.2900.2180 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Motherboard: CPU Type Intel Pentium 4HT, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name Dell Dimension 8300 Motherboard Chipset Intel Canterwood i875P System Memory 1024 MB (DDR SDRAM) BIOS Type Phoenix (02/23/04) Communication Port Communications Port (COM1) Communication Port ECP Printer Port (LPT1) Display: Video Adapter RADEON 9800 PRO - Secondary (128 MB) Endret 9. oktober 2004 av Arcus Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kanskje prøve med de nyeste driverne til skjermkortet? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Lastet ned de siste driverne fra ati , fjernet de gamle og installerte nye. samme problem. Var egentlig på tur til å formatere/reinstallere, men kom plutselig på at xp har en restore funksjon.. Gikk tilbake noen dager, og alt var ok igjen... Lurer på hva jeg har gjort i utgangspunktet for å få denne feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå