Gå til innhold

Problemer med MSN Messenger 7.0 Beta 8[LØST]


porcelaiN

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettop fått MSN 7.0 BETA, men når jeg skal logge inn kommer det at det har kommet en nyere versjon, men det viser seg å være MSN Messenger 6.2 :roll:

Og hvis jeg velger "Nei" til at jeg skal laste den ned funker det ikke logge seg inn..

 

På forhånd takk :)

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil, man trenger ikke å installere 6.2, man kan enkelt å greit legge inn en liten patch som fikser problemet og lurer microsoft. Jeg bruker patchen selv uten noe problemer :thumbup:

Jaha ja, men hva heter den patch'en der? Når jeg trykker på linken blir jeg bare redirectet til mess.be

Dritt, mess.be greier.

Bruk denne linken :)

 

Og slik gjør du det:

 

You need to close MSN Messenger completely (no taskbar icon anymore either). Download the zip file and store it on your PC. Open the exe file in it and click 'Find target' to look up the Messenger executable (usually c:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe). Click 'Patch' to patch it. Making a backup is optional. You need to have comdlg32.ocx in your Windows system directory

Lenke til kommentar

msn messenger 7.0 er ikke noe bra. ta heller å installer den MSN 6.2 da istede. eller gjør som meg. hiv ut hele MSN Messenger shiten å installere dMSN istede. mye bedre den. har de samme funksjonene som MSN 7.0 ser det ut som. eneste problemet er at java shiten krasjer litt, men det er ikke noe ofte.

Lenke til kommentar
Feil, man trenger ikke å installere 6.2, man kan enkelt å greit legge inn en liten patch som fikser problemet og lurer microsoft. Jeg bruker patchen selv uten noe problemer :thumbup:

Jaha ja, men hva heter den patch'en der? Når jeg trykker på linken blir jeg bare redirectet til mess.be

Dritt, mess.be greier.

Bruk denne linken :)

 

Og slik gjør du det:

 

You need to close MSN Messenger completely (no taskbar icon anymore either). Download the zip file and store it on your PC. Open the exe file in it and click 'Find target' to look up the Messenger executable (usually c:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe). Click 'Patch' to patch it. Making a backup is optional. You need to have comdlg32.ocx in your Windows system directory

Får ikke denne filen til å virke...får opp en melding om at minnet kunne ikke være i read...

 

Noen andre plasser jeg kan laste den ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...