Silent Copper Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hala!.. jeg lurte på hva dere syns om dette?.. - amd 64 3200 -asus k8v lux -Corsair TWINX1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200XL DIMMs -x800 pro (burde jeg ta xt eller et nvidia skjermkort?.. og er'e noen som vet om noen kule kabinetter? Takk til folk som svarer seriøst =D Lenke til kommentar
Folo Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Lian Li er jo ganske fete vist du liker det litt minimalitstik. Men det blir fort dyrt og så trenger du en skikkelig strømforsyning til det systemet også. Skjærmkort er vel ganske vanskelig valg, hadde vel gått for x800 selv skulle jeg kjøpt noe i dag. Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Pcn ser greit ut den. Hvis du skal ha noen kule kabinetter går du på http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp det er samme siden som Folo ga deg. Selv om jeg har hørt en del leveringsproblemer. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 okei.. det jeg lurer på om det er verdt penga og bytte ut noe?..eksempel skjermkortet.. har fine erfaringer med micro jeg.. trenger jeg mer enn 350w psu? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 AMD 64 har jeg hørt liker seg best med mye watt, om det er noe substans i denne argumentasjonen veg jeg ei. Når du i tilllegg skal ha x800 og 1024 ram pluss kanskje noen disker ettervhert vill jeg kjørt på med litt mere watt. NortQ har vel fått god kritikk. Fortron/Source leverer også stabili og stillegående PSU. Vist du førs skal handre noe på Microplex. Har bestilt derfra 2 ganger selv om jeg ikke husker feil, og kan hadde ikke noen leveringproblemer da. Det er riktignok en stund siden. Lenke til kommentar
eee Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvis du skal ha NortQ, burde du velge Second Edition... Koster 575,- - NorthQ Strømforsyning Silent 400W Sort T NQ 4001SE - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dB ---> men den er ikke på lager enda =/ ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300276&cks=PRL ) Den til 395,- har fått litt dårligere kritikk.. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Nettopp bestilt fra microplex, gikk smertefritt som vanlig, har aldri hatt noe trøbbel der, også sender de med mini fm radio med høretelefoner med microplex logo når du handler Må påstå at det er bedre enn både hval sjokolade og netshops kjipe godte eske Hva de sender med som gave er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå