Gå til innhold

[hw.no] Freelancer-server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, var gjennom en og fant den basen der jeg får den nest beste Very Heavy Fighter. Er (selvfølgelig...) uvenner med eierne av den basen, måtte angripe de for å få bra nok våpen til å reise dit...

Er nede i Rheinland et sted, husker ikke helt hvor det var.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Ok, var gjennom en og fant den basen der jeg får den nest beste Very Heavy Fighter. Er (selvfølgelig...) uvenner med eierne av den basen, måtte angripe de for å få bra nok våpen til å reise dit...

Er nede i Rheinland et sted, husker ikke helt hvor det var.

Hvilket skip som er det beste er nok ganske individuelt. Det er ikke nødvendigvis det dyreste.

Men jeg tror jeg vet hvor du mener. Vogtland Base i Dresden, som Red Hessians eier, og hvor Sabre selges.

For å få noen til å like deg bedre, trykk F8 og sjekk hvilke fiender de har, og begynn å skyte på dem... ;)

Lenke til kommentar
Har vært på nette å skjekka litt...kommet fram til at Titan fighteren e d beste flyet du kan få... :thumbup:

kan få kjøpt d i omega 41 systeme å i omicron gamma systeme...

koster 770k... :ohmy:

Som sagt, dyrest er ikke ensbetydende med best. Hvis du kjøper Titan, vil du raskt savne hvor lett ditt gamle skip var å styre.

Lenke til kommentar

Jeg har ett forslag!

 

Det har seg slik at når du har fått din Titan, Sabre eller Eagle fullt opp med lvl 10 guns og alle lekkerbiskene så vil utviklingskurven dale til man stort sett gjør det samme hele tiden. Jeg har ettt forslag til hvordan vi kan forlenge spillgleden betraktelig. altså...

 

Vi kan sette opp noen bestemte regler for serveren ved å lage noen slags spillerfaksjoner. ala "law" vs "outlaw" eller "snill" mot "slem".

Den mest smidige måten å gjøre dette på er nok utvilsomt å inkludere en tag i nicket sitt for å hentyde hvilken faksjon man er i. feks. [law]OlaNordmann og [outlaw]GöranSvenske.

Man kan slevfølgelig bestemme seg for å ha flere faksjoner fordi alle snillingene er venner mens piratene ofte kriger innbyrdes, men det beste er nok allikevel å operere med to hovedfaksjoner. Så kan man heller lage seg egne grupper under de allerede eksisterende faksjonene.

Vi kan jo selvfølgelig lage noen flere faksjoner feks, [trader] for de som utelukkende tenker profitt og [free] for de som absolutt ikke vil være politi eller pirat.

 

Men det er ikke mye vits med faksjoner uten at vi bestemmer noen regler for de.

 

for eksempel for pirater er det jo logisk at de skal kunne stjele cargo og lignende, vi kan jo si at hvis en spiller gir seg frivillig så skal piratene få 75% av corgoet hans, men hvis han gjør motsand kan de sprenge han og ta alt.

 

Pirater og lovens håndgjengere har selvfølgelig lov å drepe hverandre av hjertens lyst.

politiet kan jo også få lov til å sjekke cargo og konfiskere ulovlige ting som cardamine og artefacts i feks liberty systemene.

 

Og det er jo masse annet lurt det også går an å finne på for eksempel,

no pvp systemer og levelbegrensinger for pvp.

Lenke til kommentar

God idé! Har dere flere forslag til regler og hvordan de kan håndheves?

Om det er ønskelig, kan jeg installere noen mods også, f.eks. nye systemer, nye skip ++.

 

går det an å skifte nick uten å lage ny bruker?  :ermm:

Det skal gå an, ja, men jeg må gjøre det for dere. Det var riktignok en advarsel som kom opp da jeg tenkte jeg skulle teste det: "Changing player names can REALLY screw up your server!"

Men, men. Hva har man backup til? :)

Jeg har altså ikke testet dette enda, men om det virker, så kan jeg ta imot ønsker om nick-skifte.

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...