Gå til innhold

[hw.no] Freelancer-server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan danner man et team??? fant ikke ut!!! plz svar fort!!

Marker fremtidig team-mate i target listen (nede til venstre på skjermen) og trykk I. Det skal vel være det. Du får kanskje opp en beskjed om at spiller er i mission og kan ikke bli innvitert. Dette kan ha noe med waypoints å gjøre.

 

Tror jeg... :hmm:

Lenke til kommentar
Ser at det er flere oppdrag jeg har lyst til å ta som går ut på at jeg må sprenge noen baser å greier...hvilke våpen trenger jeg til det??? kan jo umuli sprenge en hel stasjon med små pussy laser våpen?!?!?!

Joda, det kan du. De trenger bare flere skudd. Men på den annen side står de still og skyter ikke tilbake, så det er grei deal. :yes:

Lenke til kommentar

Har et lite problem....fant en base å en portal til en annen galaxe i NY systemet som tilhørte liberty rouge gjengen...(tror æ de heter)..

Har vært å gjort en del fanskap i den galaksen sånn at dem har bynt å like mæ..

Men æ får fortsatt ikke til å bruke den portalen...det blir en sånn hvit klamme rundt den når æ trykker på den...mens andre æ e venner med blir grønn...kem æ må bli venner med for å kunne bruke den???

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker helt feil, så henger den igjen fra singleplayerdelen av Freelancer, siden det samme universet også benyttes i multiplayer.

Eksempler på ting som 'feilaktig' henger igjen fra singleplayer: Jump holes/gates som ikke virker, ugjennomtrengelige minefelt, systemer som det ikke er mulig å komme seg til (Alaska, Tohoku).

Lenke til kommentar
Men hvor ligger det et jumphole til texas systemet da som æ kan bruke da???

Må jo kunne forflytte sæ når man e pirat??!!

Du kan fint bruke vanlige jump gates selv om du er pirat. Dette gjelder også trade lanes. Men at det fører til litt ekstra action, er ingen hemmelighet. De fleste organisasjoner som bruker jump gates, er sannsynligvis fiendtlig innstilt overfor deg.

Lenke til kommentar

Noen i nærheten av omega 41 systemet som har noe cash å gi/låne ut???

Har kommet meg til leon base å kjøpt meg en "titan"...=) å nu er jeg blakk...:.(

Er ikke venner med noen av de basene som er der...er bare nøytral å da får jeg ikke gjøre oppdrag for dem....:/

har ikke råd til å kjøpe meg popularitet heller....

Så vis det er noen barmhjertige samaritaner der ute så si i fra...:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...