Gå til innhold

[hw.no] Freelancer-server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer serveren til å settes opp med noen mod?

Eventuelt noen passord for å logge inn?

Ingen mods vil være tillatt, og serveren kommer til å være åpen for alle, så passord trengs ikke. Søk etter serveren '[hw.no] Freelancer server' i kveld klokken 20.00.

 

Har litt problemer med spillet...

har nettop skaffet meg det men det virker som at lyden er borte i veldig mange av cenene i begynnelsen... :no:

Har ikke gidda å se lengere for det var VELDI irriterende.... :mad:

Har Aydigy 2 kort så jeg synes det er rart at det skulle være et så stort prob...

Noen andre som har samme Prob???

Har du DirectX 9.0c? Oppdatert lydkortdriverne?

 

Her er noe jeg fant i Readme.rtf:

Missing Game Sounds

If you experience missing game sounds throughout Freelancer then a different audio codec is probably being used rather that the one provided by Freelancer. 

 

· Please follow these steps if some sounds and speech are still missing after installation:

· Uninstall any 3rd party codec pack or the Nimo Codec pack from your system.

· Uninstall Freelancer.

· Go to the following directory, C:\WINDOWS\system32 and delete the file  “l3codecp.acm”.  If there happens to be another file named “l3codeca.acm”, delete this too. 

· If your system is Windows 98 or ME, open the system.ini file located in your system folder; C:\WINDOWS\SYSTEM.  Delete ONLY the line that starts with “msacm.l3acm=”.  In the case of the Nimo codec pack, this will read “msacm.l3acm=l3codecp.acm”

· If your system is Windows 2000 or XP, open the system registry editor (regedit) from the RUN command window.

· Locate and delete the following key: \HKLM\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Drivers32\msacm.l3acm

· Load the Freelancer installation CD and locate the REDIST folder.  Within the REDIST folder, double click on the file named “WMFADist.exe” and follow on-screen instructions.

· Install Freelancer.

Alle lyder fungerer fint hos meg, og jeg bruker Gordian Knot Codec Pack 1.8.

Lenke til kommentar
mulig jeg stikker innom en tur i kveld.

 

 

edit:hvordan finner jeg serveren?

Den heter vel som atrax sa '[hw.no] Freelancer server'. Det er bare å filtre listen og lete gjennom. Jeg gjorde det på under 1 min.

 

Så vil jeg takke alle for en fin kveld igår. Jeg satt stor pris på hjelpen. :innocent:

 

Gleder meg til å komme hjem.

 

Men atrax, når vil serveren være på?

Lenke til kommentar

Koselig at dere kunne komme! Serveren skal stå på 24/7 så lenge det er interesse av det.

 

Jeg var litt usikker på at serveren og linja holdt mål. I går kveld fant jeg ut at linja holdt, men ikke den stakkars 650MHz-prosessoren som står i serveren. Derfor skal jeg flytte serveren til en P4 1.8 Ghz med 512MB minne. Dere vil ikke miste noe brukerdata, og selve overgangen vil ta maks 2 minutter. Om det er folk på serveren når tiden er inne, vil disse få en 5 minutters advarsel slik at de kan komme seg 'i havn' og logge av selv for å være sikker på at all data blir lagret.

Lenke til kommentar

Freelancer håndterer ikke lag på en helt elegant måte. :no:

 

Spillte et oppdrag i dag, kom meg til waystation, men fiendene bare fløy av gårde ut i evigheten. Javel, tenkte jeg og venta på at lag skulle stoppe og de skulle komme tilbake. Men eneste som skjer er at serveren trolig også tror at jeg befinner meg der ute i evigheten et sted og og blir beskutt. For med gjevne mellomrom mister jeg shield og blir skadet. Uten at jeg kan gjøre noe som helst, eller ser noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...