Gå til innhold

[hw.no] Freelancer-server


Anbefalte innlegg

Jeg er både hunter og rogue. Hunter har en [H] i navnet sitt og fungerer som politi, dvs at vi sjekker contraband (Varer som er ulovlig; Cardamine og artifacts)

 

Rogue har en fri rolle. Jeg har faktisk et eget system som jeg kontrollerer, og [R] i navnet tilsier at du kan gjøre hva som helst egentlig.

 

Det er bare å lese Codes of Conducts på www.fl.jolt.co.uk så får du all informasjon du trenger.

 

Hva er artig med og være hunter da??? hørtes jo fryktelig kjedelig ut...:/ er det noen addons å nye systemer +fly. baser med på den serveren??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, den kjører versjon 1.0, og det er bra. Modding er totalt uakseptabelt, og belønnes med ban.

 

Hunter er gøy, vi skyter pirater og hjelper nybegynnere. Om du er pirat kan du skattlegge andre spillere, opp til en million credits. Det er gøy, men husk å ikke være eplekjekk. Vi liker ikke slike folk, og man kan ende på Bounty boardet i forumet på jolt.

Lenke til kommentar

så ut som et litt bedre system der på jolt serveren, men fortsatt så er feilene i godeste freelancer der, da alle får gode våpen (nomad våpen), og eier alt som flyr rundt..

 

jeg savner en god mod eller en exp pack til freelancer selv

 

spillet HAR SÅ SYKT MYE POTENSIALE, men som ikke kommer ut, og spillet er bare halvferdig imo..

 

har spilt en modd der man kan ha battleships, akà de som er rundt i verden i freelancer, og de kan enten plasseres 1 sted, eller så kan de bli flydd rundt, og spillere kan docke i den..

 

2 klaner som fighter med battleships, vel for å si det på en enkelt måte, det var moro..

 

*sighs* *håpe det kommer et enda bedre freelancer spill snart*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...