Gå til innhold

[hw.no] Freelancer-server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fat Ass, menigen er jo at du skal få deg bedre fly, mer penger, utforske osv. :)

 

Du kan jo se om du finner deg en bra handelsrute, eventuelt gjøre noen oppdrag.

Det vanskeligste er jo starten. En ting jeg anbefaler er å spare opp 13 000$ og kjøpe deg en defender på Battleship Missouri i New York. Da kan du begynne å ta noe mer avanserte oppdrag, og da kommer det mer penger kassa.

Lenke til kommentar
Må si at gimegenøl er imponerende god..  4 timer og 35 minutt og han er allerede på 5. plass... 

 

Über-Skillz

Hvis man får litt mye oppstartshjelp (penger/utstyr) er ikke det så umulig. Selvfølgelig går det også fint å begynne på serveren som vanlig, tjene opp noen titusen $ og lage en ny karakter, og overføre alt til ham.

Da begynner den nye karakteren uten de fleste kjedelige ryktene, og kan øyeblikkelig kjøpe seg en freighter og begynne med handelsruter i stor stil.

Lenke til kommentar

Altså... tips:

 

tjen en 20-30k på missions i new york, kjøp deg en freighter og last den opp med luxory goods fra manhattan og kjør til new berlin. der selger du alt og kjøper enginge components og drar gjennom sigma systemene til new london og selger der. deretter kjøper du luxory food som du kjører i rasende fart til manhatten igjen. repeat.... blir en ca. 300k per runde. Dette er en ganske utsatt rute og du bør regne med å bli filleskutt noen ganger, og prøv å skaff deg humpback i new berlin så fort som mulig med max shield.

Det finnes nesten ubegrenset med gode handelsruter, det lure er å svippe innom alle basene du passerer slik at du lettere kan se senere hvor det lønner seg å kjøpe og selge....

Når du har tjent 1 til 2 mill kan du dra på leting etter den heavy fighteren du har mest lyst på....

 

-gimegenøl

Lenke til kommentar
Altså... tips:

 

tjen en 20-30k på missions i new york, kjøp deg en freighter og last den opp med luxory goods fra manhattan og kjør til new berlin. der selger du alt og kjøper enginge components og drar gjennom sigma systemene til new london og selger der. deretter kjøper du luxory food som du kjører i rasende fart til manhatten igjen. repeat.... blir en ca. 300k per runde. Dette er en ganske utsatt rute og du bør regne med å bli filleskutt noen ganger, og prøv å skaff deg humpback i new berlin så fort som mulig med max shield.

Det finnes nesten ubegrenset med gode handelsruter, det lure er å svippe innom alle basene du passerer slik at du lettere kan se senere hvor det lønner seg å kjøpe og selge....

Når du har tjent 1 til 2 mill kan du dra på leting etter den heavy fighteren du har mest lyst på....

 

-gimegenøl

Problemet med å bli filleskutt er at man mister lasten, og da er det jo rent tap. :no:

Lenke til kommentar

Det er strengt tatt altfor mye som ligger og flyter i rommet etter at et par transportskip er knust, mer enn nok til alle som vil ha. Det kan samles opp, og med litt flaks, selges med god fortjeneste ved en base som ikke er langt unna.

Men om man vil være sikker på å få tak i en spesiell vare, må man knuse transportskip i det solsystemet der varen blir fremstilt.

Lenke til kommentar

huff, hadde jeg bare hatt internett her nede i gran canaria hjemme så hadde jeg bodd på den serveren :-p

 

Akkurat runda freelancer på singleplayer og labber rundt i min lille flotte Sabre og bare knuser alt som er mot meg :D

 

Får nett om noen uker og da blirre leven :D

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden her, men hvilken versjon kjører du på den serveren?

Håper ikke du har lagt inn TNG heller, det ødela hele opplevelsen. Tenker jeg tar en tur innom hvis jeg finner freelancer cden igjen.  :thumbup:

Kjører v1.1, men dere trenger ikke å oppdatere, den er bakoverkompatibel.

 

Skjønner fan ikke hvordan dere får det til!!!

Har blitt drept nå minst 50 ganger!!!

kjøpte meg skjold til 8500 men det tåler jo fan ingenting!!!

prøver å reise litt rundt om kring men blir skutt hele tiden!!!

Du må sørge for å ha med deg batterier som du lader opp skjoldet med. Default knapp for dette er F.

Dessuten, om det er for vanskelig, hold deg nær New York-solsystemet til du:

1. Har bedre skip + skjold.

2. Har fått dreisen på kontrollene og siktinga.

 

Det er også ofte en fordel å fly sammen med noen, da står dere mye sterkere. Jeg kan sikkert fly litt sammen med deg. Jeg skal prøve å få spilt litt senere i kveld.

Lenke til kommentar

Storylinen er ganske grei, men etter du har funnet omicron systemene og disse, skaffa deg Sabre'en og 4x nomad cannons + 2 av dine favoritter + en über god turret, dat er da det blir kjeeedelig...

har gått igjennom det to ganger, og det ble liksom for lett når du kom tilbake til New york systemet etter nomad'ene og sabre'en, da faller'em så fluer, et skudd for shield, ett skudd for hull...

 

kjempegøy i starten men ikke så gøy etter hvert. gameplayen er ekstremt ensformig!

 

tips: i starten så må du få deg en defender med en god del Lavablade III. da går det unna. legg til en stunpulse turret for å røske av dem skjolda!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...