Gå til innhold

[hw.no] Freelancer-server


Anbefalte innlegg

Er det noen som har lyst til å spille Freelancer igjen?

Om jeg setter opp en server primært for oss i forumet, hadde det vært noe?

 

Gi meg tilbakemeldinger! Om nok folk er interesserte, så gidder jeg! :p

Update:

Serveren har siden slutten av november hatt ferie. Det var ikke mange igjen som spilte noe særlig, og dessuten trengte jeg den til andre ting.

Men om folk fremdeles har interesse av Freelancer (med mods aktivert denne gangen), så setter jeg den opp igjen.

 

Den gamle statistikken finnes enda på http://flstats.mine.nu

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermskudd. Omtale hos gamer.no

Litt selektiv klipp & lim fra omtalen:

For folk uten erfaring med sjangeren er Freelancer en utmerket inngangsport, og for folk med erfaring er det et spennende spill som raskt vil kunne ta over livet deres i ett par uker selv om det ikke byr på noe de ikke har sett før. Det er også et stort potensial for masse multiplayer-moro med Freelancer, men det krever som sagt at en har litt flaks med serveren og de spillerne som er på den. Totalt kan jeg ikke annet enn å anbefale Freelancer på det sterkeste.

Flaksen med serveren har jeg tenkt å stå for, spillerne er dere... :)

Lenke til kommentar

Fant detter på en tysk side

Sie müssen dazu in das Heimatsystem der Corsairs vordringen, sprich ins Omicron-Gamma-System fliegen. Auf dem Planeten Crete können Sie den Jäger für 776.380 Credits erwerben.

 

Den koster 776.380, og du kan kjøpe den på planeten Crete i Omicron-Gamma.

Lenke til kommentar

Kanskje med en stund. Mest for å utforske litt, få noen pene screenshots etc.

 

Freelancer er et av de peneste spillene jeg har prøvd. Kanskje det peneste. Synd at fysikken er så rar, at det i essens er 2D osv. Dette kunne vært en virkelig kanonspill med noen forbedringer. Men nå synes jeg spillet i stor grad var over etter én runde på singelplayer, noe jeg vil anbefale alle å ta seg tid til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...