Gå til innhold

MX1000 noe galt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har hatt samme problemet med min mx700 en gang... men da var det på grunn av at singalene ble forstyret... så jeg fløtet basestasjonen lengre unda sjermen og da ble det borte. Hmmm vet om en som har mx1000 og han har aldri hatt problemer med den. han kjøpte den før ca. 1 mnd sia :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært noe borte i at musa plustelig flytter seg osv.

Men er veldig plaget med nettop det at det mer eller mindre er umulig å flytte seg rundt i FPS ved å løfte opp musa og snu seg rundt på denne måten. Pekeren hopper da bare ca fra 3-4cm skrått opp til høyre.

Har alle MX1000 brukere dette problemet? Så har vi eliminert dette spørsmålet iallefall.

Har nå eid musa i 3 uker, er det mulig å få byttet inn den nå? Eller er det for seint?

Lenke til kommentar
Har denne musa selv og merker ikke noe til dette.

bruker usb og revelcel matte + mousetapen som fulgte med med 1-1,5 i sens.i cs.

merker ikke noe til lag.

Anbefaler MX 1000 sammen med revelcel.

Snakker du om "snu seg fort rundt" problemet nå? (altså løfte opp musa)

Eller noe annet?

Lenke til kommentar

Har MX1000 musa og bruker den til FPS (BHD). Bruker temmelig lav følsomhet og har aldri opplevd at musa har hoppa.

Det går til og med bra og løfte på musa, rører seg ikke i det hele tatt.

Dette er uten tvil den beste (data)musa jeg har prøvd, SÆRLIG til fps spill da den er meget kjapp og pinlig nøyaktig!

Hva musmatte angår virker det som om underlaget er helt likegyldig, jeg er sikker på du kan bruke dyna til underlag hvis du ønsker å ligge i senga å spille :!:

Eneste negative jeg fant med denne musa er at den har litt svak sender / kort rekkevidde, noe som sikkert gjør den følsom for forstyrrelser fra andre enheter.

Lenke til kommentar

Til alle dere som sliter med hopping av musepekeren;

Jeg hadde dette problemet med min Microsoft IntelliPoint Optical 1.0, men det forsvant etter at jeg kjøpte nytt hovedkort. Jeg brukte USB. Det kommer av at USB hubene er ustabile. Dere kan prøve å installere de seneste hovedkort-driverne for å se om dette gjør susen.

Hvis ikke det hjelper kan det være verdt å prøve å bruke PS2-porten i stedet for USB som nevnt tidliggere i tråden. Håper det følger med en overgang.

Det eneste problemet jeg nå har på musa er at scrollehjulet begynner å bli slitt. Det er ikke så trinnløst lengre og kan henge seg opp mellom to trinn. Dermed hopper vinduet litt opp og ned, men det er bare å scrolle hjulet til rikig posisjon. Det er tross alt en gammel mus.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ok!

Trang ny musematte uansett så.

Men det med ustabil USB hørtes litt interessant ut. Kanskje noen USB huber ikke takler MX1000 fullt ut da.

har nå feilsøkt.

hadde problemet med mi mus

prøvde en kompis si som fungerte utmerket.

testet mi mus på hans pc = ok

hans mus på min pc = nei

hans docking på min pc = ok

min docking på hans pc = nei

hans docking og hans mus min pc = ok!

ser ut som det er dockingstasjonen det er noe galt med i mitt tilfelle.

har heldigvis handlet den på netshop. så alt ordnet seg.

nå vet jeg korfor alle webshoppere burde ha en knut :thumbup::D

Lenke til kommentar
heisann :yes: .har kjøpt meg en logitech mx1000 nå,men jeg ser ikke noe laser eller lys under på musa??? er det riktig?.musa fungerer som den skal ellers bra.

Altså skal lyse være synlig for det blotte øye?

Det er laser, så det skal vel ikke være særlig synlig tror jeg, liker ikke det røde lyset de optiske musene lager.

Lenke til kommentar
Ok!

Trang ny musematte uansett så.

Men det med ustabil USB hørtes litt interessant ut. Kanskje noen USB huber ikke takler MX1000 fullt ut da.

har nå feilsøkt.

hadde problemet med mi mus

prøvde en kompis si som fungerte utmerket.

testet mi mus på hans pc = ok

hans mus på min pc = nei

hans docking på min pc = ok

min docking på hans pc = nei

hans docking og hans mus min pc = ok!

ser ut som det er dockingstasjonen det er noe galt med i mitt tilfelle.

har heldigvis handlet den på netshop. så alt ordnet seg.

nå vet jeg korfor alle webshoppere burde ha en knut :thumbup::D

Ok!

Men bare for å være helt sikker. Var det samme problem som meg du hadde? Den lille delayen man får etter at man har satt musa ned igjen etter at man har løftet den?

I så fall skal jeg kontakte netshop igjen jeg også. Kanskje snakke med knut da :)

Lenke til kommentar
haddea akkurat samme problemet helt til jeg flytta fra USB porten til ps2. så i mine øyne ser det ut som den trives best som ps2... noen med samme erfaring????

Nok engang, hvilket problem? Musepeker hoppe problemet? Eller det problemet som oppstår når man løfter og setter ned musen? (Snu seg rundt i FPS spill fort)

Lenke til kommentar
haddea akkurat samme problemet helt til jeg flytta fra USB porten til ps2. så i mine øyne ser det ut som den trives best som ps2... noen med samme erfaring????

Nok engang, hvilket problem? Musepeker hoppe problemet? Eller det problemet som oppstår når man løfter og setter ned musen? (Snu seg rundt i FPS spill fort)

nok en gang.. hoppe problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...