Gå til innhold

CS:CZ låser seg

Anbefalte innlegg

Er den lykkelige eier av CS:CZ, og nyst påkommen avhengi av CS :blush:

Er også ISDN linje(miss)bruker og oppdateringen til CS:CZ tok derfor meget lang tid. Men etter nesten 2 timers venting var tiden inne, det var klart for å finne seg en server å slå seg løs på. Lykkelig slutt? Neida, da hadde jeg ikke skrevet her.

Problemet er at jeg finner en server, klikker join, steam starter opp CS:CZ, og screenen for loading av spillet starter, og der stopper det hele, alt låser seg.

I steamapps->Thcernobog->condition zero->errorlogs finner jeg en interesang error fil, men skjønner ikke bæra av hva jeg kan gjøre. Den ser slik ut

Error:Failed to load dialog file Resource/UI/ClassMenu.res

Function trace:

CGameUI::Start

CGameUI::Initialize

CBaseUI::Start

CBaseUI::Initialize

Host_Init

CFileSystem_Steam::Mount()

Så jeg gikk derfor inn i valve->steam->resource->?

Der er ingen mappe med navnet UI, og i alle fall som jeg kan se, ingen ting som heter classmenu.res i noen andre mapper som jeg har sett i.

Så er det noen der ute som kan hjelpe en forkommen "noob" i CS, og vise han veien til lyset :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke min sterke side. Har ikke selv CZ, så har heller inget grunnlag å følge. Uansett, problemet kan være at mappen ikke finnes da. Kanskje du mangler mappen og filen. Grunnen er antakelig en feil under oppdateringa.

Usaklig, du bør virkelig skaffe deg bredbånd. Hvis det er aktuelt der du bor.

EDIT: Jeg og mine Leifer.

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...