Gå til innhold

Kommer Aspire X-Navigator til Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det har bare 1 vifte, og er ikke helt likt, det har ikke aspire 500w psu, trenger et bra kabinett til under 1000, synes 350w er altfor lite.

edit: Aspire har 5 vifter og har kulere farger på front dingsen, og det følger med tre deksler. Og ofc att det sikkert kommer i butikker som også selger hw så jeg slipper frakt, fordi microplex og 3dfxcool bare selger kabinetter uten psu, rart egentlig, tar til og med ut psuene i chieftec for trodde ikke de fantes uten jeg.

Endret av hba
Lenke til kommentar

Fordi 350w er litt ltie tl det jeg skal ha, grunnen til at jg l ha den aspire psuen er at den er stabil og ra, og fordi den er bra nok til mange år fremover, en 350 holder ikke til neste oppdatering. Hvor var den plassen der je kjekker hvor mye watt jeg trenger?

Lenke til kommentar

Jeg har den strømforsyningen som fulgte med raidmaxkabinettet, men jeg har ikke prøvd den enda. :p Den stod i raidmaxkabinettet jeg bestillte fra microplex.

Den er sikkert grei nok, men bestill heller fra en norsk nettbutikk.

Raidmax + F/S 350W eller 400W, funker flott. Du har ganske sikkert ikke behov for større strømforsyning.

Lenke til kommentar

Strømforsyningen som står i colors kabinettet

Colors og raidmax er to helt forskjellige merker, som asus og abit

Det er nok litt mer komplisert enn som så. Orker ikke å gå inn på det nå, men det er faktisk raidmax som står bak.

Raidmax Technology Co Ltd

Kabinettet er nok bra det, men du får ikke den samme fine lakken som på raidmax 868, strømforsyningen er nok helt grei den.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...