Innos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Lurte veldig på det, synes faktisk det så litt kult ut, og så kommer det med 500w aspire psu, og 5 vifter, rart ingen har tatt det inn enda hadde bloitt en kjempehit, leste en fin test på oc cafe. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Trist, får vel bli et annet da. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 den ligner sykt på pcc warrior kabisett fra microplex Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvorfor lurer du på om det kommer når det allerede er her under navnet PCC X-Warrior? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Fordi det har bare 1 vifte, og er ikke helt likt, det har ikke aspire 500w psu, trenger et bra kabinett til under 1000, synes 350w er altfor lite. edit: Aspire har 5 vifter og har kulere farger på front dingsen, og det følger med tre deksler. Og ofc att det sikkert kommer i butikker som også selger hw så jeg slipper frakt, fordi microplex og 3dfxcool bare selger kabinetter uten psu, rart egentlig, tar til og med ut psuene i chieftec for trodde ikke de fantes uten jeg. Endret 12. oktober 2004 av hba Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Syns du det er bedre å få med strømforsyning hver gang du skal ha nytt kabinett, og må betale mye i tilleg for den? "synes 350w er altfor lite." Fordi det høres lite ut eller? Tviler sterkt på at du må ha en 500W. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Huff så ut som et uber plastikk kabinett Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fordi 350w er litt ltie tl det jeg skal ha, grunnen til at jg l ha den aspire psuen er at den er stabil og ra, og fordi den er bra nok til mange år fremover, en 350 holder ikke til neste oppdatering. Hvor var den plassen der je kjekker hvor mye watt jeg trenger? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Noen som vet noe om psuen som følger med dette? Noen som vet om et kabinett med god psu til under 1000 i så fall? Psu er viktigst, men må ikke se ut som ei søppelbøtte ofc. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har den strømforsyningen som fulgte med raidmaxkabinettet, men jeg har ikke prøvd den enda. Den stod i raidmaxkabinettet jeg bestillte fra microplex. Den er sikkert grei nok, men bestill heller fra en norsk nettbutikk. Raidmax + F/S 350W eller 400W, funker flott. Du har ganske sikkert ikke behov for større strømforsyning. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Colors og raidmax er to helt forskjellige merker, som asus og abit. Hvor kjøper man raidmax med strømforsyning? Ser den har 120mm vifte, det er jo nice. Tror du kansje det er samme psu, har din psu 120mm vifte? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Strømforsyningen som står i colors kabinettet Colors og raidmax er to helt forskjellige merker, som asus og abit Det er nok litt mer komplisert enn som så. Orker ikke å gå inn på det nå, men det er faktisk raidmax som står bak. Raidmax Technology Co Ltd Kabinettet er nok bra det, men du får ikke den samme fine lakken som på raidmax 868, strømforsyningen er nok helt grei den. Endret 14. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Tror du den kan kjøre følgende stabilt? Asus 6800gt, 1 hdd, 2 cdrom, 1 floppyamd64 3000+, kansje 939 hvis det ikke tar lang tid før de kommer billigere versioner og med noen lunde feilfrie nforce4 kort, og 1024mb ram. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja det gjør den helt sikkert, selv om kvaliteten sikkert ikke er det beste. Men jeg fikk (ufrivillig) prøve raidmax strømforsyningen i går, og det funket flott det. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Ok, blir vel å vewnte til nforce4 og s939 3200+, håper ikke det tar for lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå