Gå til innhold

Når tar dere kvelden?


vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legger meg aldri senere enn 12 jeg :shrug: Nesten da, så står jeg opp i 10 tiden.... Vet ikke hvordan jeg klarer det, mener; å legge meg så tidlig! :shrug:

 

EDIT: Glemte hva jeg skulle srkive i editen... I dag er jeg trøtt! :yes:

En ekte morgenfugl med andre ord? :p

 

Forstår ikke hvordan folk klarer å legge seg så tidlig, iallefall ikke i helgene. Jeg sitter oppe til klokka er hverfall 3, først da begynner jeg å tenke på å hoppe til køys. Men tiden går så sinnsykt fort at plutselig så er klokka 5, og jeg sitter fortsatt forran pc'n og glor. ;)

Men jeg tenker det at det skjer jo ikke noe på morgenen før 2-tiden uansett, så da kan jeg likeså godt være oppe om natta da det skjer ting, og heller sove når det ikke skjer ting :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg står opp i 7-tida på hverdager, og da er jeg alltid i seng før tolv natta før nesten. Mellom 22:30 og 23:30 vanligvis. Og så leser jeg vanligvis litt og tenker en del, så jeg sovner nok sjelden med en gang.

 

Og så sover jeg uavbrutt hele natta. At jeg våkner før vekkerklokka ringer, er en begivenhet som finner sted maks ti ganger i året antakelig.

 

Edit: I helgene varierer det veldig. Jeg er antakelig i seng som oftest før midnatt der og. Ellers strekker jeg det ofte ut til i to-tida. At jeg sitter til tre-fire hender også innimellom, men sjelden lenger.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...