vanilla ice Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Heisann Som topicke sier har jeg en cd-rom som ikke er helt stabil. Når jeg putter i en cd, og cd-rommen skal lese cd'n, så begynner den å lage lyd, akkurat som om den skraper nedi cd'n, og den har tydligvis problemer med å lese den. Hva kan være problemet? Må jeg gå til anskaffelse av en ny en? Er faktisk ikke så gammel at det gjør noe, men det er jo tross alt Fujitsu Siemens. Skulle egentlig tro det var et bra merke? Kan jo bare være et engangstilfelle Takker for alle svar Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Lager den striper i cd platene da? Er den gammel? Garanti! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Lager den striper i cd platene da? Er den gammel? Garanti! Nei, den lager ikke striper. Cd-rommen er vel 2 år ca. Vet ikke hvilke garanti som gjelder?! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er den over 2 år er det beste å kjøpe deg en ny cd leser å da har jeg kjøpt en dvd leser. En ny en koster ca 300.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå