Gå til innhold

Hvilket CS liker du best?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Artig å lese at folk synes CS:S suger mens 1.6 ruler når det er 2 identiske spill. Er ingen oppdateringer i CS:S utenom at det er en port til HL2 motoren.

 

Hitbox og nettoppsettet er alt beholdt. Eneste at mappene er gjort om med mere detaljer.

 

Ingen av CS som suger egentlig utenom 1.3 og bunny hopping da. Det blir bare for teit. Vil ha litt mer realisme enn som så.

 

Spillene har en ting til felles da og det er miljøet ! Miljøet suger i alle spillene.

 

Nabbe Labbe Nobbe Newb 1337 pro hax0r osv

 

grøsser bare jeg tenker på det :mad:

Lenke til kommentar

Liker CS:Source best, men kan egentlig ikke uttale meg siden jeg har spilt vanlig CS max et par timer mens det enda var tidlig beta..

 

Begynner å lære meg kartene, og da er det morro.. Dessuten hadde jeg sikkert blitt så sinnsykt eid i 1.6, at det hadde gått ut over interiøret i huset.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at source suger så heftig som dere sier? Det krever ikke mye, ser genialt ut, eventuelle bugs vil bli fixet i tidlige patcher...

 

Hva er det med rekylet som er endret? Tror folk bare har crappy PCer og ikke klarer å kjøre 150 fps. Eller så liker dere ikke forandringer. Hørte en jævlig haug med whine om 1.6 og når det kom, og jeg spiller ikke CS.

Lenke til kommentar
Hva er det som gjør at source suger så heftig som dere sier? Det krever ikke mye, ser genialt ut, eventuelle bugs vil bli fixet i tidlige patcher...

 

Hva er det med rekylet som er endret? Tror folk bare har crappy PCer og ikke klarer å kjøre 150 fps. Eller så liker dere ikke forandringer. Hørte en jævlig haug med whine om 1.6 og når det kom, og jeg spiller ikke CS.

Hva er det du har røyka? Source krever ikke mye?! Specsen i signaturen min gir meg helt nedi 60-70 fps i 800x600. 10500 i 3dmark03 og 5000 i 3dmark05.

 

AK47 og colt kjennes helt annerledes ut, mye treigere og mer rekyl. Hvis du ikke spiller cs og ikke har peiling på dette hvorfor uttaler du deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...