Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! Har brukt DC++ en god stund nå, men er på utkikk etter noe annet. Jeg er dritt lei av dårlige hastigheter, + at jeg har hdd'en full avv halvferdige filer som følge av at folk disconnecter hele tiden. Er det noen som vet om noen gode nedlastingsprogrammer som ikke er P2P baserte? Eller evt. en DirectConnect-klient der man kan laste ned samme fil fra flere brukere? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bit torent er et bra program Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bør man ikke ha en ganske akseptabel opp-linje hvis man skal bruke Bit-Torrent? Min er ikke på mer enn 128 kb/s... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jo det er selfølgelig en fordel. Har 1250 opp. Men det går med lavere også. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Eller evt. en DirectConnect-klient der man kan laste ned samme fil fra flere brukere? Dette kan du jo gjøre med DC++. Bare høyreklikk på filen i Download Queue og velg Search after TTH eller filename. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 RevConnect er en bra Direct Connect klient. Man kan laste samme fil fra flere brukere samtidig her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå