blunk Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Msi K8N NEO2 PLATINUM-54G hovedkort S939 AMD xp 3500+ Powercolor radeon x800 pro Crucial PC4000 Ballistix ddr 512MB CL2, 5 S-ata Maxtor 200gb 7200rpm nexus breeze miditower Merkelige greier dette... når jeg booter maskinen starter den ofte opp på to forskjellige måter... en går direkte videre fra en post-screen hvor det står noe alà "msi power" og videre hvor den booter opp fint.. andre ganger må jeg trykke tab for å "return to post-screen" og da henger maskinen seg ved "checking IDE-tinger" altså etter den har sagt primary master: "" primary slave: "" og secondary master "samsung" secondary slave: "sony".. ekstremt irriterende og ikke kunne boote skikkelig 50% av gangene :\ 3dmark 03: 9600 dette synes jeg er vel lavt, ettersom jeg scorer 10500 med min <se signatur> -radeon9800pro + gf 6800gt Noen som vet hva som kan være en løsning til problemet mitt ang oppstart? evt har peiling på diverse settinger jeg må skifte på osv. på forhånd takk Lenke til kommentar
blunk Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 hjelp meg da ! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 I bios. Disable boot screen/splash og sett primary ide til "none" på begge (om du ikke har andre boot-enheter enn s-ata'en) 3Dmark03 : ikke sammenlign med andre gfx-kort enn den typen du selv har. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er ikke litt defekte IDE-kabler da. hadde et problem da det samme skjedde, noen ganger stoppet den når jeg startet opp. Og noen ganger bare stoppet det i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå