magnus.o Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! Har en maskin som jeg er veldig fornøyd med men vil gjerne også installere windows 98. For å få dette til har jeg kommet fre til at jeg må boot'e maskinen til dos og installere derfra! Har en pasrtisjon som skulle være grei, men hvordan i granskauen kommer jeg til DOS hvis jeg bare har XP SP2 og ikke en floppy-drive?? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Du kan jo prøve VMWARE, Virtual Machine Ware. Men det er ikke lov å laste ned via P2P-programmer. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Lastes ned fra?? Andre forslag? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bootdisk finner du her: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har brukt Viritual PC til det, men Connectics som hadde programmet er oppkjøpt av Microsoft så jeg vet ikke hvor man får tak i det lengere. Er du heldig så kan du installere Win 98 direkte på maskina men det står i manualen til hovedkortet. Er dette en mulighet så installerer du først Win 98 på C:, Win 98 må være på C:. Deretter installerer du Win XP på en annen partisjon. Det er rekkefølgen det må gjøres på dersom du skal ha 2 separate funksjonible OS på maskina fordi Win XP vil ikke tillate at et eldre OS blir installert i tilleg, men er det et eldre OS der fra før får det lov av XP til å bli.(Hurra for M$) Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vist du går inn i windows xp cd'n og trykker reparer så skulle de det komme opp ledertekst... (Kom hvertfall det når jeg skulle rep. windows...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå