Simkin Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har klart å avinstallere Service Pack, å nå starter ikke windows igjen, heller ikke i safe-mode.. skal helst ikke formatere fordi jeg har en DEL ting som ikke jeg ikke har fått brent ut.. har prøvd å tatt rapair fra windows cd-rom'en men det går ikke, kommer til en options der jeg blir bedt om å sette in "windows 2000 emergency rapair disk" ,men har kun win2k cd-rom... noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Finn en annen PC, sett inn den harddisken som slave, boot opp, kopier over alle filene, formater og installer Linux. Edit: Du får vel installert Win2000 oppå gamle installasjonen uten å måtte formatere. Du kan vel velge hvilke mappe det skal installeres i? Endret 8. oktober 2004 av drange_net Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 men det må da gå ann å få starta windows igjen uten å måtte ta ut harddisken å sette den inn i en annen pc? linux.. nei Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Avvinstallere servicepack er en heller tvilsom affære. Det funker særs dårlig etter min erfaring. Reinnstaller OS. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 har prøvd å tatt "rapair" å da skjedde det noe, gamle filer ble sletta og lagt inn på nytt.. pc'en la inn filer fra cd'romen, å drev på i en 15-20 minutters tid... men funker det? NEI Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 da ble det formatering ikke gikk rapair, ikke gikk det å legge til en windows til.. NEI, anbefales ikke å slette service pack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå