Gå til innhold

Fps i cssource er et mysterium. Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke ute etter noe krangel, bare kommenterer latterlige meldinger...akkurat som denne.

 

Enig med rash, det burde finnes en smart løsning. Har sendt melding til steam og valve, men tror ikke jeg kommer til å få noe bra svar...akkurat som microsoft

 

FPS blir bare lavere etter jo mer jeg spiller, var helt nede i 8 fps denne gangen.......men når fps går ned, er det vanlig at pingen også blir dårlig? for min er 20, og plutselig så går den opp i 200...

 

Eneste mappe som det går ann å spille på er scoutknivez, et ganske fett map...anbefales til de som er lei dette problemet..

Endret av Hestetun
Lenke til kommentar
Sjekk hvor mye FPS du har på stresstesten. Har du dårlig CPU, får du dårlig score.

 

Selv har jeg et GeForce 6600 GT, og får 140FPS på testen.

 

 

Før hadde jeg en Northwood 2GHz, da hadde jeg kun 65 FPS. Med samme skjermkort.

Hvilken cpu har du nå?

AMD 3400+ Newcastle

Lenke til kommentar
Sjekk hvor mye FPS du har på stresstesten. Har du dårlig CPU, får du dårlig score.

 

Selv har jeg et GeForce 6600 GT, og får 140FPS på testen.

 

 

Før hadde jeg en Northwood 2GHz, da hadde jeg kun 65 FPS. Med samme skjermkort.

Jeg har AMD athlon 3500+.....tror ikke det skulle være noe problem da! dette er rare greier

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problem..

Min fps ligger på ca 60, men av og til går den ned til 15 og rundt der..

Lagger no villt osv..

 

Det er nesten vilkårlig også når dette kommer, trenger ikke å skje mye osv..

Men de fleste gangene er det når jeg skyter på folk..

 

To har kommentert at strømforsyningen hjalp, kan det faktisk hjelpe?

Hørtes litt rart ut..

Lenke til kommentar

Når jeg starter counter strike source så kommer det opp denne meldinga på consolen "

1 CPU, Frequency: 1.0 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE SSE2 MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV

execing valve.rc

"

 

Jeg har amd athlon 3500+, da skal jeg ha over 3 ghz, men jeg vet ikke hva den meldinga betyr

 

edit: skal ikke ha over 3ghz.....ehe *flau* 2,2 ghz skal det vel være

Endret av Hestetun
Lenke til kommentar
Når jeg starter counter strike source så kommer det opp denne meldinga på consolen "

1 CPU, Frequency: 1.0 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE SSE2 MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV

execing valve.rc

"

 

Jeg har amd athlon 3500+, da skal jeg ha over 3 ghz, men jeg vet ikke hva den meldinga betyr

Sjekk at du kjører på riktig multiplier. Dette gjøres i BIOS.

Lenke til kommentar
Når jeg starter counter strike source så kommer det opp denne meldinga på consolen "

1 CPU, Frequency: 1.0 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE SSE2 MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV

execing valve.rc

 

Dette er akkurat samme problem som jeg har. Har kjørt det smooth i 1024x768 med radeon9800, og i går fikk jeg et 6800NU i posten. Scorer over 10k i 3dmark03, men source går plutselig helt rævva.

 

Ser ut som om jeg må laste ned hele dritten på nytt. urk!

Lenke til kommentar
Når jeg starter counter strike source så kommer det opp denne meldinga på consolen "

1 CPU, Frequency: 1.0 Ghz, Features: AuthenticAMD SSE SSE2 MMX 3DNow RDTSC CMOV FCMOV

execing valve.rc

 

Dette er akkurat samme problem som jeg har. Har kjørt det smooth i 1024x768 med radeon9800, og i går fikk jeg et 6800NU i posten. Scorer over 10k i 3dmark03, men source går plutselig helt rævva.

 

Ser ut som om jeg må laste ned hele dritten på nytt. urk!

beklager men det komme ikke til å hjelpe.. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...