stenkarlsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Heisann... Prøvde å spørre i en annen tråd, uten svar så prøver igjen her.. Noen som aner hvordan det hadde blitt med en rapid 74gb og en 200gb seagate i denne saken her? Watercool Silentstar HD-Dual Dette er lissom planen min, men vet verken hvordan det kommer til å kjøle eller støye.. noe her med erfaringer? Lenke til kommentar
tellus Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hmm. lurer også litt på dette. da kan jeg kansje pakke inn hele boksen me gips eller no. de blir vel nesten bare diskene som lager bråk når jeg får vann kjølt resten. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Ingen som vet NOE om denne?? hmmm Lenke til kommentar
skol Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hei, det ser ut som at det ikke medfølger nipler til den. Ut i fra montasjeanvisningen i form av ei .pdf så står det at tilkoblingen for nipler er 1/4". Jeg er ikke så stødig i tysk, men jeg tolker det dit hen at en trenger 1/4" nipler, men er det noen som vet om det skal være BSP, BSPT eller NPT standard på gjengene? Test Endret 1. november 2004 av skol Lenke til kommentar
skol Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei, den er inne på lager nå: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10512 Noen som vet gjengestandard på 1/4" niplene som passer til den? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg bestilte en Watercool Silentstar HD-Dual på fredag, så jeg har den vel på tirsdag... Skal kjøle to Barracuda 200GB disker. Mulig jeg var litt rask på avtrekkeren hvis det ikke følger med nipler. Tabbe. Fra før har jeg to av denne: http://www.silentmaxx.de/sm-hd.php (Funker ikke i det hele tatt. Tvert-i-mot. Bare søppel). Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Gi tilbakemelding når du får den, da! Vil vite litt resultater, for jeg vurderer STERKT en sådan Endret 7. november 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Må nesten henge meg på "hylekoret" her Skummleste testen (Tysk er bare så gøøøy). syntes stødempingsmattene såg litt pinglete(?) ut og kjølinga så ok ut men ikkje noko betre enn kva du får med stillegående vifter. Men håper oblivian kan gi ein tilbakemelding på boksen Lenke til kommentar
skol Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Settet inneholder følgende deler: Lenke til kommentar
skol Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) I og med at det fulgte med Legris hurtigkobling for 10mm OD slange i settet, tok jeg meg en tur på biltema for å få tak i nipler som passer til 3/8" ID 1/2" OD slange. Endret 9. november 2004 av skol Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kva for ein hd bruker du? Har sjølv ein raptor og den har ein høfrekvent lyd som eg gjerne vil bure inn. (dog ingenting imot ein gammal wd120gig som eg har). Lenke til kommentar
skol Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei, jeg har Hitachi Deskstar 7K250 160 GB S-ATA 8MB, den er stille i forhold til WD Caviar som jeg har hatt før. Jeg hører ikke at den leser/skriver i motsetning til WD som skrapte og skurret noe fryktelig når den leste/skrev Det er først og fremst suselyden jeg vil fjerne. Jeg hadde tenkt å montere den inn iløpet av helga, kommer tilbake med erfaringer/problemer/tips osv. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ser fram til det Lenke til kommentar
skol Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei, da er settet installert og lekasjetestet. Den irriterende suselyden er nå vekk, jeg hører harddiskene kun når de starter opp, jeg er nødt til å lytte helt inntil de for å høre noe lyd. Problemet nå er å få fjernet støyen fra strømforsyningen, en Enermax EG465P-VE. En må vel få tak i en vannavkjølt strømforsyning Jeg har sett litt på: http://www.silentpcreview.com/article28-page3.html Seasonic Super Silencer 400, Enermax Noisetaker 475 eller Antec Phantom 350 er vel noe som må vurderes. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Samme her. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Hører ikke et pip fra HD'er lenger. 2 stk. Baracuda 200GB disker. Jeg har også bare PSU igjen å kjøle, så er all støy borte. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Da er min anbefaling FSP-forsyningene. De er stille som i graven! Red: selv om de har vifte Endret 13. november 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Er visst ikke bare jeg som vil ha en stille pc Det blir vel antakelig en dual hd-kjøler til meg også. Har dere funnet ut noe mer ang psu? -Jeg lurte litt på denne: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=305427&cks=PRL Endret 5. februar 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå