Rubex Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei Jeg vet at på tidligere versjoer av mIRC så kunne man legge inn servere og kanaler som automatisk kolblet seg til med en gang man startet mIRC. Denne egenskapen finner jeg ikke igjen i siste versjonen av programmet. Er det noen som vet om det fortsatt går an? Og i så fall kan dere si hva jeg må gjøre for å få det til? Takker for svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg bruker et skript som gjør det for meg automagisk, men du kan bruke Perform til det du ber om. Det er i Options\Connect\Options\Perform, legg inn f.eks /j #forumlamers for det nettverket du vil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 jepp, og "connect on startup" så kan du legge til "/j" linjer i perform som LarsC sa, bare husk å huke av "enable" på Perform... også kan du fjerne det kanal vinduet som kommer opp når du logger deg på server ved å huke av at den ikke skal vise det hver gang du kobler deg på en server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå