TheDecline102 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei. Fikk i dag en pc som tidligere har vært låst av administrator. Urellevant kanskje? Men nå når jeg skulle koble den opp sammen med stasjoner i nettverk fikk jeg problemer. Jeg forandra det tidligere domenet til workgroup "LAN" på den bærbare, men etter at jeg har restarta og skal logge meg inn, (meny der det står Trykk ctrl+alt+del for å starte) går det ikke med mitt vanlige brukernavn og passord. Der jeg tidligere kunne velge hvilket domene jeg ønsket er borte!? Jeg vil helst ikke formatere.. Kan noen hjelpe? på forhånd takk.. Lenke til kommentar
TheDecline102 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 btw: greit du stoppa den andre, ser den er upresis. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Den (de) lokale brukerkontoen på maskinen skal vel fungere? Grunnen til at du ikke kan logge på Domene sier du jo selv: Jeg forandra det tidligere domenet til workgroup Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du må bruke en av de lokale kontoene. Dersom du ikke har disse, evt lokaladmin passord, så må det hardere lut til. Grunnen til det ikke virker, er at login og passord du brukte før var knyttet opp mot domenet du kobla deg til. Nå kobler du deg til den samme maskinen, men verifiseringen av passord skjer lokalt. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) *slettet* Endret 8. oktober 2004 av Aadna Lenke til kommentar
TheDecline102 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Takk for svar. Men kan jeg bytte tilbake til mitt gamle domene ved hjelp av dos, eller diskett? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dette har med windows å gjere ikkje bærbare datamaskiner. Flyttes til windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå