Gå til innhold

iPod-leveringstid apple.no

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en apple ipod den 23.09. fra apple.no

Det sto det maks skulle ta 7 virkedager, fredag var den 12 virkedagen. Jeg betalte med mastercard, og pengene ble trukket fra konto for 8 dager siden. På torsdag fikk jeg mail fra apple; Gratulerer med ny iPod, hvor jeg kunne bestille ekstrautstyr.

Det jeg lurer på: Når kan jeg vente å få den? Kommer det en budbil, ringer de på oppgitt telefonnummer? Hvordan foregår dette?

På forhånd takk. :thumbup:

Endret av mck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk min etter 14 dager (egentlig 13, men var ikke hjemme dagen før). Snakker da om dager og ikke virkedager. Har også bestillt en som kommer snart til far min. Hvis du leser på hjelp på apple.no står det at det skal ta maks 14 dager og lage og sende deg produktet (sikkert ikke medregnet gravering)

Lenke til kommentar

jeg fikk min etter 14-19 dager. den kom med posten, postmannen hadde prøvd å levert på døra mens jeg var borte, så jeg vet ikke eksakt hvor menge dager det tok. Og jeg hadde med gravering, men tror ikke det tok noe spesielt mye ekstra tid.

Skikkelig stil over innpakkinga! :cool: nesten sånn at jeg ikke turte å åpne, redd for å ødelegge eska, hehe...

Lenke til kommentar

leverningstiden har blitt mye kortere den siste tiden. Vet om en som ventet i nesten 2månder tidligere i august. Men vil du ha spilleren veldig fort ringer du komplett og du får spilleren dagen etterpå (som jeg gjorde) damen som kom på døra med pakka var søt hun også. :love:

Endret av eunaas
Lenke til kommentar
jeg fikk min etter 14-19 dager. den kom med posten, postmannen hadde prøvd å levert på døra mens jeg var borte, så jeg vet ikke eksakt hvor menge dager det tok. Og jeg hadde med gravering, men tror ikke det tok noe spesielt mye ekstra tid.

Skikkelig stil over innpakkinga! :cool: nesten sånn at jeg ikke turte å åpne, redd for å ødelegge eska, hehe...

Den esken er utrolig fet...har faktisk spart på den. Men ipod er det stil over, speil bakside, hvit glatt fremside og lyseblått lys i displayet og scroll hjulet da :dribble:

Lenke til kommentar

Skikkelig stil over innpakkinga!  :cool: nesten sånn at jeg ikke turte å åpne, redd for å ødelegge eska, hehe...

:!: hehe...samme her :p

damen som kom på døra med pakka var søt hun også. :love:

Kan man få det bedere... :p

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...