Jeremy Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Slenger ut en til da Hammerdin Skill Points Smite 1 Holy Bolt 1 Charge 1 Blessed Hammer 20 Holy Shield 13 (resterende poeng går hit) Might 1 Blessed Aim 20 Concentration 20 Prayer 1 Defiance 1 Cleansing 1 Vigor 20 Meditation 1 Redemption 1 Totalt: 102 (lvl 91) Stat Points Strength 110 Dexterity 110 Vitality 265 Energy 50 Gear Shako m/um Enigma Heart Of The Oak Oppgradert Herald Of Zakarum m/um 2x Stone Of Jordan Mara's Kaleidoscope Arachnid Trang-Oul's Heavy Bracers Waterwalk Annihilus 5x Combat Skillers Hammerskade ligger på 13k og resistance er fullt på alle. Mercenary Var lat og orket ikke å levle opp en Holy Freeze-merc fra act2 nm, så jeg valgte en defensive act2 hell mercenary istedenfor. Gear: Delirium Oppgradert Guardian Angel m/um Ethereal Reaper's Toll (socket med fal for å få nok strength til GA) Han har ca 75 på all resistance (på hell selvfølgelig), leecher bra, mye defense og gjør mye skade pga min Concentration. Hammerdinen klarer å ta solo Baalruns og har få vanskeligheter med immunes. Endret 13. oktober 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Bone-necro Skill Points Teeth 20 Corpse Explosion 10 Bone Spear 20 Bone Spirit 20 Bone Armor 1 Bone Wall 1 Clay Golem 1 Golem Mastery 1 Summon Resist 1 Amplify Damage 1 Weaken 1 Iron Maiden 1 Terror 1 Life Tap 1 Decrepify 1 Lower Resist 1 Totalt:: 101 (lvl 90) Stat Points Strength 120 Dexterity Base Vitality 300 Energy 80 Gear Shako m/um Enigma Heart Of The Oak Homunculus m/um 2x Stone Of Jordan Mara's Kaleidoscope Arachnid Trang-Oul's Heavy Bracer Marrowwalk Resistance er fullt på alle, men mangler anni og skillers. Mercenary Har ikke skaffet en mercenary til denne ennå. Planlegger å levle opp en act2 hell defensive merc (trenger ikke Holy Freeze pga Clay Golems "slow-effekt"). Necroen brukes mest til pvp, men funker også greit i pvm med Clay Golem som tank (har sinnsykt mye liv). Endret 14. oktober 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Bare lurte på en liten ting.. er den legendariske blood-golem/iron-maiden-komboen mulig å bruke i 1.10, eller har den blitt nerfet? Mener å ha lest noe sånt. Holder på med en poison-necromancer nå, så det hadde vært greit å ha noe halvveis udødelig som tanker. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Den fungerer ikke i 1.10 (jeg har prøvd). Begynte på ny Necro til 1.10 med /players 8 fra starten av, blir nesten ett nytt spill slik selv i SP. Mye vanskeligere i starten, men bossene blir ikke påvirket virker det som Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 /players 8 = gode greier. Utrolig digg å være lvl 14-15 når man knerter Andariel. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Men samtidig er det litt kjedelig at Andariel og de andre bossene ikke er påvirket av /Players 8 kommandoen (er like lett å ta som ved /players 1). Lenke til kommentar
Doga Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Bare fire sorc? Jeg har aldri prøvd en sorc med bare det ene elementet, men funker det bra generelt? En liten sak: Noen som har testet en elemental druid på 1.10, og funker han bra på hell i så fall? Om jeg fikk se et characterbuild ville jeg blitt glad! BTW, bosser blir affisert av /players 8 jo! Izual og Baal får helt sinnsykt mye liv på Hell! Izual spesielt, tar LANG tid å mose han ja! Endret 14. oktober 2004 av Doga Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Bare fire sorc? Jeg har aldri prøvd en sorc med bare det ene elementet, men funker det bra generelt? Som sagt, funker bra mot ikke-immune, men trenger hjelp fra merc for å drepe resten. En liten sak: Noen som har testet en elemental druid på 1.10, og funker han bra på hell i så fall? Om jeg fikk se et characterbuild ville jeg blitt glad! Hva slags elemental tenker du på? Nå som det er synergies på 1.10, så er det nesten bare kun fire-druid eller kun wind-druid. Begge funker ganske bra (forutsatt at du har bra utstyr da). Anbefaler deg å bruke en character editor på SP og teste selv hvordan de fungerer først. Psilo: Den beste tanken for necro er definitivt Clay Golem (med 1 poeng på både golem mastery og summon resist). I tillegg til flere tusen hitpoints, så har han også "slow-effekt". Endret 14. oktober 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Prøvde meg på CL/FO sorc i forige ladder, build som følger: (tips tatt fra m0nk's CL/FO sorceress guide @ diabloii.net) Skills: Lightning tree 18 Lightning 20 Chain Lightning 20 Lightning Mastery 1 Static Field 1 Teleport 2 i prereqs 2-9 Charged Bolt (1 point uansett som prereq) Cold tree 20 Frozen Orb 10 Cold Mastery 1 Frozen Armor 5 in prereqs 1 Chilling Armor (prereq) 1 Shiver Armor 1-? Warmth Stat points her kan man velge mellom: Max block sorc: STH - så man kan bruke det gearet man vil ha (husk å se hvilket item som trenger mest STH, så trekker du fra alle + STH som andre items gir, så vet du akkurat hvor mange points du trenger) DEX - nok til å ha max block i hell VIT - resten NRG - 100-125 (kommer an på +mana og +regenerate på eq) High vitality sorc: Som over, bare at du lar DEX stå på base (15 for sorc mener jeg å huske) og så setter du resten på VIT. Gidder ikke nevne items, fordi det er så teit å nevne masse godly items, som de aller fleste vil slite i månedsvis med å finne/skaffe (så sant de ikke har gode venner/mye penger@ebay) setter heller inn en quote på hvilke stats som er nyttige å se etter når du velger items: Very important mods - +Skills - Fast Cast Rate - +Mana/+Life - Cannot be Frozen (Being frozen absolutely destroys your killing power. This mod is a must!) - Resists - Magic Find - High chance to block (for max block sorcs) Good to have mods - Fast Hit Recovery - Faster Run/Walk - Absorb - +Mana after kill - Higher Defense - Damage to mana - Damage reduction hvis noen vil lese hele guiden, så står den her Lenke til kommentar
Doga Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har noen forresten peiling på hvor jeg kan skaffe en gratis charactermod som er bra og relativt enkel å bruke? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Doga, let litt på www.diabloii.net , tror de har editors der. Holder på med min aller første trapsin nå, men har en del skill points igjen. Har maxet Lightning Sentry og alle synergies, og 1 poeng på andre nødvendige skills (Shadow Master, Fade etc). Noen som har laget en trapsin før? Endret 19. oktober 2004 av Jerre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 har laget det før, men det funket ikke spesielt bra, pga jeg hadde dritt items... men jeg tror hun kan bli ganske bra, med litt tolmodighet og et passende gear.. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Takk for tipset Jerre, fant det jeg var ute etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå