Jeremy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi samler diverse builds (f.eks hammerdin, tesladin etc), og gir hverandre tips til forbedring. For tiden holder jeg på med en Concentration Barb (satser på cirka lvl 92), og slik er planen: Skill Points Bash 15 Stun 1 Concentrate 20 Berserk 1 Sword Mastery 20 Increased Stamina 1 Increased Speed 1 Iron Skin 1 Natural Resistance 1 Howl 1 Shout 20 Battle Order 20 Battle Command 1 Totalt: 103 Stat Points (alle tallene er sånn cirka, ikke helt bestemt) Strength 160-180 Dexterity 140-160 (nok for å få over 70% blocking) Vitality Resten Energy Base Gear Oppgradert Arreat's Face m/um Enigma Eth Botd CB Stormshield m/um 2x Bul-kathos (eller 1xbul-kathos og 1xraven frost) Highlord's Wrath Steelrend Verdungo's Hearty Cord Oppgradert Gorerider 2x Echoing-spears på swith Btw, ikke glem å poste deres builds Endret 13. oktober 2004 av Jerre Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ville nok brukt arreats her, 20%AR, 5LL, 45all res, 20str, 20dex blir nok bedre enn en lvl mer i bo... Dessuten har den +2 combat som blir viktig hvis du skal ha conce barb. Hva slags våpen skal du bruke? er den til PVP? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 King_mephisto skrev: Ville nok brukt arreats her, 20%AR, 5LL, 45all res, 20str, 20dex blir nok bedre enn en lvl mer i bo... Dessuten har den +2 combat som blir viktig hvis du skal ha conce barb. Hva slags våpen skal du bruke? er den til PVP? Blir faktisk +3 mer til battle order, men ender nok med arreats ja Våpenet er et rune word (skal sockes i en ethereal colossus blade) som gir: 50% Chance To Cast Level 20 Poison Nova When You Kill An Enemy Indestructible +60% Increased Attack Speed +350-400% Enhanced Damage (varies) +200% Damage To Undead -25% Target Defense +50 To Attack Rating +50 To Attack Rating Against Undead 7% Mana Stolen Per Hit 12-15% Life Stolen Per Hit (varies) Prevent Monster Heal +30 To All Attributes +1 To Light Radius Requirements -20% Barben skal nok brukes mest til pvm, selv om den er veldig dårlig mot store monstergrupper. Derfor har jeg tenkt å bruke enten en act1 cold arrow-merc eller en act2 nm def merc (holy freeze aura) for bedre crowd control. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Botd ja, ville nok brukt det som two hand. Har du testet act5 merc? dreper ganske bra syntes jeg... NM act2 er også grei, så får du might aura som gir + i skade. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 King_mephisto skrev: Botd ja, ville nok brukt det som two hand. Har du testet act5 merc? dreper ganske bra syntes jeg... NM act2 er også grei, så får du might aura som gir + i skade. Ja, gjør mye mer skade med two-handed, men tror det blir nødvendig med skjold for å overleve (ihvertfall på hell baal). Selv med heftig defense og liv, så er det fint å vite at man i tillegg kan blocke 75% Grunnen til at jeg valgte de mercene (act1 cold arrow eller act2 nm def) er fordi concentrate ikke er et spesielt raskt angrep (som f.eks frenzy eller whirlwind), og som bare angriper én og én om gangen. Derfor er det viktig å ha en merc som kan trege ned en større gruppe med monstre. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hvis du har rask nok attack rating, så skal ll være nok til at du ikke dør, en lvl 92 barb har ofte rundt 6-9k i liv, så det skal holde i massevis. Men prøv med og uten skjold, og se hvilken som passer deg best... Personlig bruker jeg bare nm act2 def merc bare til ama og evt sorc, men til barb bruker jeg enten nm act2 offensive for å få might auraen. Might på lvl 25 gir deg +280% skade eller en Normal act5 barb (er litt perfeksjonist). Husk at når du bruker concentrate, så slår du bare med det sverdet du først la i hånda, med denne "buggen" kan du legge til et annet våpen som evt har nice stats i den andre hånda, vet ikke hvilken dette skulle blitt, men bare minner deg på det. Har du noen sinne prøvd en ordentlig berserk barb? Ikke en med +8berserk eller no sånt, men en som har maksa berserk og alle synergiesene? Jeg prøvde en kompis av meg sin, med sånn halvveis bra utstyr (mest parten bare unique utstyr). Måtte bare bygge en selv. Bruker: eth botd i ene hånda (292%) Arreats (40/15) enigma wire fleece Stormshield (40/15) bugged siggards vampire highlords 2x bul katho anni 9/18/19 (YEAH ) ingen 290 10x3/20/20 Denne kombinasjonen er helt utsoppelig på NL, men spiller du ladder kan du evt bytte enigma med shaft, bugged sigg med string, nosf eller verdungo, og bul katho med egen crafta saker. (vet ikke verdien på de sakene på ladder...) så jeg bare tipper litt her... Endret 10. oktober 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Skal revurdere merc og skjold, teste litt på hell baal Kan kanskje bruke doom i den andre hånda (gir hf) og ha en might merc istedenfor. Har ikke testet berserk-barb i 1.10, nei. Stod mellom concentrate og berserk da jeg skulle lage barb (har bare laget whirlwind-barbarer før), men valgte conc pga uninterrupted attack og def-bonus. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) skal du spille eller cheate deg fram til denne characteren?, eller skal du game online? Endret 10. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Henrik2k skrev: skal du spille eller cheate deg fram til denne characteren?, eller skal du game online? Spiller kun online, så blir nok levling på den slitsomme måten Lenke til kommentar
Doga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg pleier å ha maxa Berserk uansett hvilke andre skills barben har, på grunn av sinnsyk damage og magic damage. Har en frenzy sverd barb på lv 94, en whirlwind øks på lv 85, de funker veldig bra. Skal lage en som skal bruke immortal king settet, og en polearm barb, regner med at sistnevnte vil deale helt latterlig mye skade med berserk! Sorceress. Frozen orb eller Blizzard? Jeg har funnet ut at blizzard er mye bedre helt generelt. Frozen orb funker utrolig bra frem til hell, så skader den rett og slett for lite, man må bruke den 20 ganger for å drepe moon lords og den typen monstre. Blizzard skader 5-6 ganger mer. Synspunkter? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 går man raskere op i level og slikt når man spiller online?, jeg sitter å spiller på singlaplayer nå shø og har tnekt å runne det, men er multipolayer fet?, knakje heg skal kjøpe det, har cracka version (fysj) Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Henrik2k skrev: går man raskere op i level og slikt når man spiller online?, jeg sitter å spiller på singlaplayer nå shø og har tnekt å runne det, men er multipolayer fet?, knakje heg skal kjøpe det, har cracka version (fysj) Noe du kan skrive i SP for å få mer exp, er: "/players x" x symboliser antall players i gamen, skriv f.eks "/players 8" Dette er ikke juks. Utfallet blir at monstre bli vanskeligere, men man får mye mer exp. Det fungerer likt som på battlenet når en ny person joiner gamen. Veldig greit Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, det er MYE fetere på multiplayer, spiller det ikke selv for tiden pga stjålet CD, men skal skaffe meg det igjen ja Ah... Mephisto Run anyone? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 men går det an å sette tilbake til players 1 etterpå da?, eller er det slik at hvis man først har satt på players 2 så er den på en måte låst der? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 men går det an å sette tilbake til players 1 etterpå da?, eller er det slik at hvis man først har satt på players 2 så er den på en måte låst der? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Multiplayer er garantert 10x bedre! Du får tilgang til de fleste items, det er mer variasjon osv... bare ikke bli lurt at andre... Å bli lurt under byttehandel er noe piss. Husk alltid å sjekke objektet du får før du trykker accept, hvis objektet blir lagt på bordet, tatt av, lagt på igjen, tatt av, lagt på osv, så er det ofte en som prøver å lure deg. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 På singleplayer kan du etter å ha tastet inn /players 8 skrive inn /players 1, men det funker ikke på dyr du slåss mot der og da, men dyr som spawner senere blir vanlige pyser Det må da være noen flere som har noen fete characterbuilds der ute? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Multiplayer kan ikke sammenlignes med single en gang, så sant du ikke spiller solo online, så er det en TOTALT annen spillopplevelse å spille online, med andre. Teamwork fungerer så utrolig utmerket i 1.10 iforhold til de gamle patchene (f.eks 1.09 hvor alle som spillte i cowgame enten leecha xp ved røde portalen, og de som ikke leecha hadde haugevis med gudommelige items og drepte sine egne kuer) nå er det slutt på både kuer og leeching, alle må ta del i drepinga, om man skal komme fort videre i spillet. Men jeg skal innrømme, 1.09 var litt moro også... starte char, booste, lvl 5 i cowrun... var lvl 85 iløpet av et par-tre timer liksom... nå tar det BETYDELIG mer tid Multiplayer Singleplayer Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Ingen andre som har noen builds de vil dele? Kan legge ut noen flere da. Fire-sorc (ren fire, fokus på fire ball og meteor) Skill points Fire Bolt 20 Warmth 8 Fire Ball 20 Inferno 1 Blaze 1 Fire Wall 1 Meteor 20 Fire Mastery 20 Charged Bolt 1 Static Field 1 Telekinesis 1 Lightning 1 Chain Lightning 1 Teleport 1 Energy Shield 1 Ice Bolt 1 Ice Blast 1 Frozen Armor 1 Shiver Armor 1 Chilling Armor 1 Totalt: 103 points (lvl 92) Stat Points Strength 110 Dexterity 60 Vitality 210 Energy 170 Gear Shako m/um Ormus' Robe (+3 Meteor) m/um Eldritch Orb Lidless Wall 2x Stone Of Jordan Mara's Kaleidoscope Magefist Arachnid Waterwalk Meteorskade ligger på rundt 28k-29k uten Annihilus og skillers (har bare en dårlig anni og mangler fire-skillers) Mercenary Har valgt å bruke en act 2 hell defensive merc pga Defiance-aura. Gear: Kira's Guardian Guardian Angel Ethereal Bonehew (socket med amn amn) Med kraftig defense, bra life-leech og 90 all resistance, funker han meget bra som tank. Sorc'en klarer seg helt fint på normal og nightmare, men krever mer hjelp fra merc mot fire-immunes på hell. Da gjelder det bare å stå bak mercen og bruke static field. Endret 13. oktober 2004 av Jerre Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Sistnevnte mesten identisk med min sorc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå